Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tidsfördriv med artikel

Featured Replies

Publicerat

Tjena edge, jag fick för mig för nån dag sen att försöka skriva en artikel om min resa till sitoätno förra sommaren. Har kommit gissningsvis halvvägs nu och vill gärna visa den första halvan för er intresserade, och ge gärna kritik, både positiv och negativ. Jag vet inte vad jag har tänkt med min artikel mer än att skriva den och publicera på lämpligt ställe (vilket jag gissar kommer bli en lite hemsida så småningom)

Första resan

/Alexander

Hejunte viktn som ä vikti i länga a längd!

Publicerat
Tjena edge, jag fick för mig för nån dag sen att försöka skriva en artikel om min resa till sitoätno förra sommaren. Har kommit gissningsvis halvvägs nu och vill gärna visa den första halvan för er intresserade, och ge gärna kritik, både positiv och negativ. Jag vet inte vad jag har tänkt med min artikel mer än att skriva den och publicera på lämpligt ställe (vilket jag gissar kommer bli en lite hemsida så småningom)

Första resan

/Alexander

Kul med folk som skriver och delar med sig av sina upplevelser.

Riktigt kul och jag väntar på fortsättningen.

Gillar berättelsen. Jag tycker om den stilen på skrivande. Det är en del grammatikfel och fel ordval och satsfel men det är enkelt att korrigera.

Satsa på att skriv klart hela. Sedan ber du några kompisar/familj/fru ect läsa och kommentera. Räkna med att du får skriva om det flera gånger. Jag har en nitisk fru som är grym på att hitta fel och komma på bättre formuleringar mm.

Hoppas att vi får läsa fortsättningen snart :)

Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör!

Fd. Global Moderator

Årets Edgare 2012

Veritas liberabit vos

Publicerat
  • Författare
Kul med folk som skriver och delar med sig av sina upplevelser.

Riktigt kul och jag väntar på fortsättningen.

Gillar berättelsen. Jag tycker om den stilen på skrivande. Det är en del grammatikfel och fel ordval och satsfel men det är enkelt att korrigera.

Satsa på att skriv klart hela. Sedan ber du några kompisar/familj/fru ect läsa och kommentera. Räkna med att du får skriva om det flera gånger. Jag har en nitisk fru som är grym på att hitta fel och komma på bättre formuleringar mm.

Hoppas att vi får läsa fortsättningen snart :)

Tack för att du tog dig tid att läsa och kommentera sasse!

Du får gärna skriva vilka fel du menar, vissa fel tror jag är halvt om halvt med mening.

Jo man kanske skulle skriva hela först, dock är det en del sista-grejer i skolan just nu så det får bli när det hinns.

Tack igen!

/Alex

Publicerat
Tack för att du tog dig tid att läsa och kommentera sasse!

Du får gärna skriva vilka fel du menar, vissa fel tror jag är halvt om halvt med mening.

Jo man kanske skulle skriva hela först, dock är det en del sista-grejer i skolan just nu så det får bli när det hinns.

Tack igen!

/Alex

Har du den i word så man kan markera?

Fd. Global Moderator

Årets Edgare 2012

Veritas liberabit vos

Publicerat
  • Författare
Har du den i word så man kan markera?

Jepp, kan lägga upp den när jag är tillbaka från dagislämningen.

Publicerat
Jepp, kan lägga upp den när jag är tillbaka från dagislämningen.

Toppen :)

Fd. Global Moderator

Årets Edgare 2012

Veritas liberabit vos

Publicerat
  • Författare
Toppen :)

Slänger upp en .odt och en .doc då jag inte vet hur formateringen blir när jag konverterar till .doc

.odt

.doc

Publicerat
Slänger upp en .odt och en .doc då jag inte vet hur formateringen blir när jag konverterar till .doc

.odt

.doc

Toppen.

Kollar det senare. Nu är det en måste lista som ska prickas av :)

Fd. Global Moderator

Årets Edgare 2012

Veritas liberabit vos

Publicerat
  • Författare
Toppen.

Kollar det senare. Nu är det en måste lista som ska prickas av :)

Tackar som bockar!

Publicerat

Fortsätt i samma stil, tyckte det var kul läsning.

En del igenkännade från egna resor och en del sköna beskrivningar på saker du ser.

Jag menar skördetröska på amfetamin:-)

Publicerat
  • Författare
Fortsätt i samma stil, tyckte det var kul läsning.

En del igenkännade från egna resor och en del sköna beskrivningar på saker du ser.

Jag menar skördetröska på amfetamin:-)

Tack!

Jag brukar få reaktioner på mitt sätt att skriva, speciellt min ibland okonventionella humor kul att du tyckte om den.

Publicerat

Nu vill jag se fortsättningen!

Publicerat
  • Författare
Nu vill jag se fortsättningen!

No pressure.. no pressure!

Har en hemtenta denna vecka och en vanlig tenta på lördag desvärre, men om jag hinner skall jag försöka få dit, iaf en draft.

Publicerat

Första resan

/Alexander

Det var trevlig läsning och jag väntar spänt på fortsättningen. Ta dock den tid du behöver för att skriva klart och bli inte stressad av oss som vill läsa fortsättningen ;)

Synd om resten skulle bli sämre pga "stress-skrivning". Den som väntar på något gott......

Håller med Sasse om att det finns lite småsaker att rätta till. Tänkte även på att beskrivningar och formuleringar ibland kanske blev lite väl invecklade.

Men jag gillar ditt sätt att skriva, det var underhållande och medryckande. Jag fastnade i texten och vill definitivt läsa mer! :)

Publicerat

Skitbra! :) ........say no more.

Olof - 31årig Örebroare
Falkasfiske.se

Publicerat
  • Författare

Tack till er båda. När jag är klar med de båda tentorna ska jag försöka sätta mig ner och skriva lite till åt er!