Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Publicerat

Nu när Gamescom är igång kommer vi säkert få reda på något av Blizzard, kanske på fredag.

Någon mer än jag som lirar Diablo II nu, och kommer att spela 3:an?

Mvh JM!

• Svar 51
  • Visningar 11,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

Jajamen har spelat Diablo sen det kom och väntar med spänning på 3:an :wub:

Publicerat

Lirade Diablo II länge men slutade när jag insåg att jag var ganska duktig på Dota :)

Men kommer helt klart lira Diablo III när det väl kommer ut och längtar som satan!

Mvh

Publicerat

Det kommer ju ha lite konkurrens om speltimmarna i vinter men det skall definitivt testas.

Skall bli intressant att se själva upplägget, iom att spelarna skall kunna sälja föremål till varandra via ett aktionshus så känns det som att det kan komma att påminna lite mer om WOW.

Något annat jag hört som stärker tanken är ju att det skall vara online-baserat, troligen måste man logga in för att kunna lira?

Publicerat

Det enda jag igentligen inte gillar är att man kan köpa gear för riktiga pengar via deras AH ryktas det! Vilket leder till att alla "rika" spelare kommer ha de bästa sakerna utan att förtjärna dom :(

Publicerat

spelat sönder II i väntan på trean:)

Member of Grötligan

Publicerat
  • Författare

Det enda jag igentligen inte gillar är att man kan köpa gear för riktiga pengar via deras AH ryktas det! Vilket leder till att alla "rika" spelare kommer ha de bästa sakerna utan att förtjärna dom :(

Fast så var det ju egentligen i D2 och WOW med, D2 hade d2jsp och wow köpte man guld för pengar, enda blizzard gör är ju att dom integrerar det i spelet för att tjäna lite ca$h.

Nenja: Japp, det är endast online, lite kasst faktiskt.

Redigerad med JM!

Publicerat

Shit! Vilken nostalgi-tripp du sätter mig på! :D

Lirade Diablo I för sisådär en livstid sedan!!

Publicerat

spelar inte Diablo men går däremot i funderingar om man skulle skaffa en ny burk till BF3 som släpps i okt :)

Publicerat
  • Författare

Shit! Vilken nostalgi-tripp du sätter mig på! :D

Lirade Diablo I för sisådär en livstid sedan!!

Haha, Nice! Det är faktiskt fortfarande folk som sitter och lirar ettan över nätet :D

spelar inte Diablo men går däremot i funderingar om man skulle skaffa en ny burk till BF3 som släpps i okt :)

BF3 verkar ju otroligt bra, EA hade en rätt schysst presskonferens igår på Gamescom, och så kommer det en till i morgon!

Mycket schyssta videos där.

Publicerat

Fast så var det ju egentligen i D2 och WOW med, D2 hade d2jsp och wow köpte man guld för pengar, enda blizzard gör är ju att dom integrerar det i spelet för att tjäna lite ca$h.

Nenja: Japp, det är endast online, lite kasst faktiskt.

Jo det har du rätt i helt klar. Men tycker endå det förstör spelet en aning med tanke på alla barn med rika föräldrar som kommer köpa dom bästa sakerna fast dom igentligen inte förtjärnar dom :(

Publicerat

Spelade euro-pvp ligan i 4 år... tog 4 år av mitt liv, aldrig mer dataspel....

Innan dess spelade man juh en hel del pvm o annan skit med... usch

Redigerad med Ligaya

Nothing lasts forever....

Publicerat

Har själv spelat Dibbe 2 online.. lite på som proffs med allt man kan tänka sig.. men nu nerlagt, väntar med spänning på 3:an.

Så man kommer väl bli beroende av det med... man kan bli spelberoende fast man är 44 :)

Är man RPG fan så är man fast.. precis som med flugfiske.

Publicerat

Spelat en hel del i mina dagar, alldeles för mycket, men det blev rätt så tråkigt mot slutet när allt handlade om hammerdinbots som farmade sönder och krascha priset på allt.

Blev dock väldigt skeptisk när jag såg dom ska porta spelet till konsol... brukar bara bli skit av det.

Publicerat

ska bli skönt o slappna av i soffan med en kontroll i nävarna å lira Diablo III hela vintern...fast det är nog lite bättre på datorn, lite mer nostalgi då.

Man kanske ska fixa det till både ps3:an å datorn hoppas bara man kommer åt gubbarna på bägge dock

Publicerat

Diablo III finns inte på något annat än PC i min värld ;D

Publicerat

ähh ska vi inte ens pröva på konsolen då?

Publicerat

verkar inte ska finnas "ladder" lite synd tycker jag då jag alltid kört HC ladder i d2 men blir d3 hc , tittat en del på streams och filmer av betan ,ser riktigt grymt ut...

witch doctor och hardcore blir så länge det inte är laxsäsong.

Publicerat

Väntar otåligt på 3:an! Men ni som vill ha ett liknade "hack n' slash " RPG? Kan ju testa Titan Quest med expansions tillägget Immortal Throne. Har några år på nacken nu. Men snyggare än D2. Och stora spel dessutom. Kan fås mycket billigt i dag.

Just nu kör jag The Witcher II. Grymt RPG lir !

"If fishing is like religion, then fly-fishing is high church."

rst-logo3.jpg

Publicerat

Har väntat nu på betan...........men de ser dåligt ut.

börja lira Blizzards spel -96 (diablo),,,,,,,,,,,å sen D2 (Hc)...SC.å nu sitter man med WoW och barar längtar att få skapa sin Deamon Hunter på D3 ^^

/ses bland alla pixlar

Publicerat

Betan är riktigt nice, och endast D1 är spelbart på konsol, då på ps1 :D

Publicerat

Har lirat både 1an och 2an.. Skulle vara kul å lira 3an också..

http://fotoprojekt366.wordpress.com/

En bild (minst) om dagen under hela året..

Publicerat

Undrar om spelet släpps innan solen hinner implodera?

:D

Ah, men guuu schååå heeeerligt!

:D

Publicerat

Tror den är på gång inom kort.

Vi förlängde WoW accountet till grabben ett år häromdagen och då fick man D3 på köpet.

Publicerat

måste fråga, har ju bärbar dator som jag lirat lite wow på, vad krävs det av grafikkortet för att lira diablo III

Facebook:

iMikac Mingrone