Publicerat September 11, 201114 yr comment_1471960 Ett litet klipp från i lite fiske i våras Hoppas det kan va intressant! Mvh//Jon Rapport
Publicerat September 11, 201114 yr comment_1471965 Påminner om när jag och Valpen Bergstrand var vid åna och spanade efter årets första vak sittandes i vårsolen: - Ska du eller jag ta den? - Ta den du... Sen sitter man läänge efteråt och bara njuter av våren.. Detta var inte bra och se Jon..nu längtade jag plötsligt efter en årstid som är alldeles för långt bort.. Torrfluga. Strömvatten. Öring. Flugbindning. Rapport
Publicerat September 11, 201114 yr Författare comment_1471968 Påminner om när jag och Valpen Bergstrand var vid åna och spanade efter årets första vak sittandes i vårsolen: - Ska du eller jag ta den? - Ta den du... Sen sitter man läänge efteråt och bara njuter av våren.. Detta var inte bra och se Jon..nu längtade jag plötsligt efter en årstid som är alldeles för långt bort.. Ja, så va det ju faktiskt.. Jag bara älskar den årstiden Och jo, jag håller med.. Fan.. Vi ska väl inte ens börja räkna på hur långt...? Rapport
Publicerat September 11, 201114 yr comment_1471970 Nu tar jag inget mer gnäll om rullkast, bara så att du vet! Gott klipp på gott ställe... / C LOVE is a 10-letter word......FLYFISHING Rapport
Publicerat September 11, 201114 yr Författare comment_1471987 Nu tar jag inget mer gnäll om rullkast, bara så att du vet! Gott klipp på gott ställe... / C Hehe well, mina rollkast plaskar ju inte iaf Yes, vi gillar den där platsen! //J Rapport