Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Så blev premiären i Ätran

Featured Replies

Publicerat

Så nu var den avklarad !Fisket började kl 06:00 och jag startade på sandbanken(villket var ett bra val) , Första kastet och en 89 cm lax sög i . fick naturligt vis simma tillbaka :). Efter ca 2 minuter satt fisk nummer två, 73 cm lång hanne ! ett par sekunder senare kom det ner 2 st spinn fiskare och slängde ut varsitt skeddrag ( dom fick båda fisk på i första kastet) där eftrf fick jag ännu en lax besa på 95 cm i ganska bra kondition. efter att jag landat den sista laxen blev tet ganska tjickt me folk och jag gigk upp till laxstugan för att fika. Totalt så har det under dom första 10 timmarna tagits ca 110 fiskar var av en st nystigen öring.

premiären präglades av mycket lågt vatten 9-11 kubik :( men det gick ju bra ändå ;) Dagens största lax var ca 115 cm lång. frågor ?

Publicerat
frågor ?

Armvärk?? ;) Kanondag låter det som! Tack för rapporten, nu blir man ännu mer sugen.....

"Inte en droppe till!!"

Publicerat

frågor ?

Armvärk?? ;) Kanondag låter det som! Tack för rapporten, nu blir man ännu mer sugen.....

Nej inte ont nån stans , man känner sig dock lite trött och ringrostig innan man kastat in sej
Publicerat

Såg ni på aktuellt i kväll ? det var bilder i från Ätran (kommer nog på rapport kl 19:30 (29/3)

Publicerat

Dag nr 2 resulterade i två st längre fighter med större blänkare för mej (båda lossnade)

Publicerat
Dag nr 2 resulterade i två st längre fighter med större blänkare för mej (båda lossnade)

Synd apan vad använde du för krok? Har Stefan fått nåt?

Publicerat

Synd apan vad använde du för krok? Har Stefan fått nåt?

Jag körde med 6 ans eagle claw , stefan bommade på premiären :(
Publicerat

Oj vilken härlig läsning apan, mera sånt. Själv väntar man på islossning, men det går fort nu.

Drever forever!

Publicerat

Det är bara säga grattis till dig Apan.

Vilken premiär, oj oj oj!!!!!! :o

Hoppas det håller i sig för dig och Ätran ;)

Publicerat

nån som bonkat nån nystigen lax än?

Publicerat
nån som bonkat nån nystigen lax än?
Nej inte än, men snart.tyvärrr har det bonkats en del besor :'(
Publicerat

ja sånt är tragiskt. jag har sett en del puckon som bonkar besor år efter år... antagligen saknar de även smaklökar

Publicerat
ja sånt är tragiskt. jag har sett en del puckon som bonkar besor år efter år... antagligen saknar de även smaklökar
såg en som tog upp en hona på ca 100 cm bonkade den och hängde upp den gick sedan ner och slängde den i forsen .... :'( :'( :'( :'( fan va arg man blir sär skillt på en stor hona
Publicerat

hoppas du gav honom rejält med b-s

Publicerat
hoppas du gav honom rejält med b-s
kan du ge dej f?n på ;)
Publicerat

grattis apan.....härlig läsning....förutom bonkningen av honan..... >:( >:( >:( :'( :'( :'(

Eventually, all things merge into one, and a river runs through it. The river was cut by the world

Publicerat

15 cm vinge 1,7 tum aluminum tub med tungstens cona

Publicerat

bra gjort apan sånt vill man int se!!

Publicerat
bra gjort apan sånt vill man int se!!
Vadå sånt ? ??? ??? ??? ???
Publicerat

ojdå, grattis! gott om fisk där! ;)

out....burned

Publicerat

ja man kan säga att ätran visade sin klass ? ;)