Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fiskefilm

Featured Replies

Publicerat

Hej!

Nu när isen är lite halvtaskig och bindkrokarna är slut. Så tänkte jag fixa ihop en liten fiskefilm.  ::) Skulle vara fint om dom flesta här på edge kunde skicka klipp till mig via msn (lucas_92_5@hotmail.com) eller på annat sätt, t ex lägga upp den på en FTP. Det bästa är om ni har filmklipp på när ni eller någon annan drillar en fisk. eller om någon har något litet "lustigt" klipp där någon t ex drillar en 15 kg Lax och ramlar i vattnet med sina vadare :D har sett det på ett fiskeprogram en gång.

Men iallafall. Går även bra om ni har någon fräck bild. Och om någon har förslag på namn, och på musik kan ni gärna skicka eller göra som jag skrev innan.  :)

Tack på förhand alla på edge! ;)

Publicerat

Nehe,, ingen som ville vara med  ???

Publicerat

Kul projekt, tyvärr har jag inga filmer som är för nått. Mest kastfilmer filmade med digital stillbildskamera. Klart trist kvalla.  :(

If at first you don't succed, redefine success.

Publicerat
Prova att ladda ner på DC eller nå liknande.

Du kanske har glömt att DC är olagligt ? ;D

Ne, jag vill ju ha tilllåtelse utav fiskaren och filmaren.. Dels för att man måste ha det,, och dels för att jag vill skriva vem som är med..

Publicerat
Du kanske har glömt att DC är olagligt ? ;D

Ne, jag vill ju ha tilllåtelse utav fiskaren och filmaren.. Dels för att man måste ha det,, och dels för att jag vill skriva vem som är med..

Ok. Jag trodde du skulle ha filmklipp från nätet. Missförstod dej  :-[

Publicerat
Ok. Jag trodde du skulle ha filmklipp från nätet. Missförstod dej  :-[

;D

Publicerat
Hej!

Nu när isen är lite halvtaskig och bindkrokarna är slut. Så tänkte jag fixa ihop en liten fiskefilm.  ::) Skulle vara fint om dom flesta här på edge kunde skicka klipp till mig via msn (lucas_92_5@hotmail.com) eller på annat sätt, t ex lägga upp den på en FTP. Det bästa är om ni har filmklipp på när ni eller någon annan drillar en fisk. eller om någon har något litet "lustigt" klipp där någon t ex drillar en 15 kg Lax och ramlar i vattnet med sina vadare :D har sett det på ett fiskeprogram en gång.

Men iallafall. Går även bra om ni har någon fräck bild. Och om någon har förslag på namn, och på musik kan ni gärna skicka eller göra som jag skrev innan.  :)

Tack på förhand alla på edge! ;)

skicka ett mail upp till älvdalens naturbruksgymnasium och fråga om du kan få köpa en kopia av jag och två klasskamraters harrfiskefilm.. ::) ::) ::) 8)visserligen på tyska men ganska mycket action..trevliga bilder med drillningar på hyfsat stor harr i november! 8)nej skämt åsido så har jag inge vettigt att komma med.. :P

Eventually, all things merge into one, and a river runs through it. The river was cut by the world

Publicerat
skicka ett mail upp till älvdalens naturbruksgymnasium och fråga om du kan få köpa en kopia av jag och två klasskamraters harrfiskefilm.. ::) ::) ::) 8)visserligen på tyska men ganska mycket action..trevliga bilder med drillningar på hyfsat stor harr i november! 8)nej skämt åsido så har jag inge vettigt att komma med.. :P

okej :(

Publicerat

fast om du är intresserad av att se filmen kan du ju fortfarande be om en kopia :D hör av dig i oktober igen så kan jag eventuellt ha mycket balla laxfighter och annat kul från kola.

Eventually, all things merge into one, and a river runs through it. The river was cut by the world

Publicerat

Ingen annan ???          ;D

Publicerat
Ingen annan ???           ;D

Jag tror nog att de som filmar inte

släpper ut filmer utan hot om våld

Vad tror du? ;)

Jag själv har inga på lut annars hade du gärna fått av mig.

Mvh P-A

Publicerat

Hehe :D Kom igen nu! Ni får ju stå med i eftertexterna !! ;D

Publicerat

Jag tror inte det är så många som filmar när dom är ute och fisker. Jag brukar ha fullt upp med fisket iaf  ;D

Publicerat

Lyfter!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHEEEEJ Va det var tungt  :wow)

Publicerat

om de blir nå filmklipp i sommar så kanske ;)