.
Flugbindningsträff i Luleå? Behöver inte vara Lax & HÖ
Postad 06 Nov 2009, 21:53
Förra året var vi ett par stycken som träffades på Lohis jobb och band lite flugor & hade trevligt.
Sugna i vinter?? Gärna några flera.
Meddela vilka som kan vara intresserade. så får vi kolla upp en lokal att vara på. Bör gå att ordna
//Jonas
Postad 06 Nov 2009, 22:12
Annars ser jag förstås gärna en träff i Skellefteå eller i metropolen Byske!
Redigerat av hogmark, 06 Nov 2009, 22:13.
Postad 06 Nov 2009, 22:42
En helg sammankomst vore trevligt!
/lohi
Jurij Shumakov, 1956-2006
Soldier, Scientist and Fly Tier
Postad 08 Nov 2009, 00:05
Jag är intresserad om det blir under en helg eftersom jag har 10 mil dit upp... men det vore skitkul!
Annars ser jag förstås gärna en träff i Skellefteå eller i metropolen Byske!
[/quote
Ja skulle nog oxå va sugen om de blir en helgdag. Bor i skellefteå och om du drar ihop nått i skellefteå eller byske är ja me på det oxå,kan säkert få ihop lite mer folk som fiskar byske. Hälsningar Tobias ( vi har träffats i byske, stor kille me svart vadarjacka som fiskar mycke me charlie micke och pelle)
Postad 08 Nov 2009, 15:27
Tjenare! Kul, i så fall kan vi ju samåka. Självklart måste vi dra ihop något på hemmaplan också!Ja skulle nog oxå va sugen om de blir en helgdag. Bor i skellefteå och om du drar ihop nått i skellefteå eller byske är ja me på det oxå,kan säkert få ihop lite mer folk som fiskar byske. Hälsningar Tobias ( vi har träffats i byske, stor kille me svart vadarjacka som fiskar mycke me charlie micke och pelle)
Postad 08 Nov 2009, 15:30
Ja men in och anmäl er då! Inbjudan ligger uppe till den 21/11/LohiTjenare! Kul, i så fall kan vi ju samåka. Självklart måste vi dra ihop något på hemmaplan också!
Jurij Shumakov, 1956-2006
Soldier, Scientist and Fly Tier
Postad 08 Nov 2009, 15:50
Är det inte här man anmäler sig?Ja men in och anmäl er då! Inbjudan ligger uppe till den 21/11/Lohi
Jag anmäler mig! NU!
Svara
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar