Christian

Skandinaviens vackraste fiskeplatser

155 inlägg i detta ämne

Var det inte någon som sa att "öring bara gillar vackra platser?" Alltså vågar inte jag

berätta om mina vackraste platser <_<

/Lohi

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Var det inte någon som sa att "öring bara gillar vackra platser?" Alltså vågar inte jag

berätta om mina vackraste platser <_<

/Lohi

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Fick hon DEN larren DÄR??? Grymt ställe är det med fallet ovanför. och Sjuuuukt med lax...som oftast inte vill bita <_<

/Lohi

Jupp, hon blev inget nöjd heller :huh:

post-1939-1268330967_thumb.jpg

post-1939-1268330985_thumb.jpg

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Öring va're'... :huh:

Ng stans i Laisan är detta <_<

post-5526-1268331024_thumb.jpg

//age

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Öring va're'... ^_^

Ng stans i Laisan är detta :huh:

attachment=104492:DSCN1789.JPG

//age

<_<

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Varangerhalvön, vid Vardö, Komagelv, Skallelv är ju vackert på ett annorlunda sätt, kargare landskap får man ju leta efter, och mysigare små havsröding/laxälvar likaså...

Annars är ju hela norges fjordlandskap och hela svenska fjällvärlden väldans fint. Även sydkusten och Österlen är jävligt fint, trots att jag ser området ofta! <_<

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skulle visst vara dramatiska bilder där det finns stor öring enligt trådstartaren... :huh:

post-5526-1268332789_thumb.jpg

Stövelforsen, Innerdalsåa, Sörli, Norge <_<

Skitdyrt, skithäftigt ^_^

//age

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Jag har hittat ett ställe i Kirunafjällem som jag inte lägger ut på bild.

Ett nästan lodrätt berg som störtar ner och avslutas med en rasbrant som nästan sträcker sig ner till sjön, där

Öringen och det blågröna vattnet tar vid <_<

Nukkutusjärvi! ..den gamla Gruvbrytningssjön :huh:

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
:huh: fan vad folk det verkar vara i fjällen... <_<

Ja folk vete katten om man kan kalla dom där. ^_^:P

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Hit vill jag igen <_<

Det där ser ut som ett fnt ställe.. Dit skulle jag också vilja åka, om jag nu visste vart det var.. :huh:

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Hit vill jag igen :huh:

Kan jag gott förstå... <_<

Så ska det se ut!! Om jag skulle haft tålamod och sinnesnärvaro till att knäppa en bild av den plats som jag tycker är vackrast så såg den nog ut sådär...

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Tänkte lägga ut en bild från Heikka/Apmofallet men jag hittar den inte, där är det iaf väldigt vackert <_<

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
vad heter den där laxälven sasse?

^_^

<kommer inte ihåg nu <_<

Nejdå, Stabburselva :huh:

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Tänkte lägga ut en bild från Heikka/Apmofallet men jag hittar den inte, där är det iaf väldigt vackert <_<

Håller med till fullo!

Nu är det snart 25 år sen jag besökte Heikkaströmmarna men minnet finns kvar. :huh:

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Håller med till fullo!

Nu är det snart 25 år sen jag besökte Heikkaströmmarna men minnet finns kvar. <_<

Hittade en bild till slut, en gammal papperskopia som scannats, look at the waders :huh:

post-3026-1268341797_thumb.jpg

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Hittade en bild till slut, en gammal papperskopia som scannats, look at the waders <_<

The wader.. :huh:

jag säger... Kolla in mössan lillgubben har.. ^_^

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Denna plats är ju ganska trevlig. :huh:

post-4681-1268333008_thumb.jpg

Jag håller med.....undrar vem det är på kortet <_<

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.

• Jani, det som gör samhället farligare är inte om man tror på evolutionen eller ID. Det finns mer närvarande saker att titta på, som rör oss alla i olika grad, beroende på var vi bor. Att fortsätta fylla på ett gigantiskt stort utanförskap är det som jag ser som det farligaste i vår närtid, det kommer drabba oss innan isarna i polerna smälter. Jag ser det som rent ovärdigt att fortsätta ta emot stora mängder med människor, slänga in dem i ghetton, in i en trångboddhet som ingen av oss skulle acceptera. De ges små chanser att lyckas i livet. Visst, de överlever, men många av dem tvingas välja den kriminella banan eftersom de flesta andra dörrarna är stängda. Det är vår förda politik som gör detta och har gjort så i typ 30 år.  Den som tycker att jag bara snackar kan ju besöka något av de snart 200 utanförskapsområdena som vi har, varav 55 klassas som no go zoner, dvs ställen där rättsstaten har tappat kontrollen. Sedan så kan ni besöka ett svenskt medelklass-område, se lär och begrunda. Jag tror att många skulle behöva se det här för att verkligen förstå. Det handlar inte om rasism eller intolerans. Dessa områden har skapats med hjälp av socialdemokratiska och borgerliga regeringar. De har tagit in enorma mängder med människor och sedan fullkomligt struntat i dem. Man har inte gett dem chansen. Resultatet ser vi, det som media försökt mörka i decennier.
    • Har ett fint och helt nytt greys switch 8/9 och  lamson guru 4 HD I fint skick  till salu . Pris 3000 kr  Vid intresse pm. 
    • Söker ovanstående rulle till överkomligt pris. Hojta till om ni har en över!  Mvh 
    • Det är lugnt. G2:an är ett flott spö.