.
Havsöring Norr/Västerbottenskusten
Started By Danne..., 2010 04 04, 08:26
11 replies to this topic
#6 ONLINE
Skrivet 06 Apr 2010, 08:26
Danne... på Apr 6 2010, 08:26 sade:
Närå, inte alls...inte det minsta
Sen är jag inte alls det minsta lilla avundsjuk på alla rapporter i alla andra havsöringstrådar
Sen är jag inte alls det minsta lilla avundsjuk på alla rapporter i alla andra havsöringstrådar
Som jag skrev i min 1:april-tråd.
Det är bara att sälja all utrustning för här uppe kan man inte hålla på med flugfiske.
"The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be." --John Gierach
#7 OFFLINE
Skrivet 06 Apr 2010, 09:05
Hannu på Apr 6 2010, 08:26 sade:
Som jag skrev i min 1:april-tråd.
Det är bara att sälja all utrustning för här uppe kan man inte hålla på med flugfiske.
tidsperiod, är intensivt, passionerat och med ett garanterat resultat
/Lohi
Not sharing your patterns and tying skills can only be considered a criminal act.
Jurij Shumakov, 1956-2006
Soldier, Scientist and Fly Tier
Jurij Shumakov, 1956-2006
Soldier, Scientist and Fly Tier
#8 ONLINE
Skrivet 06 Apr 2010, 09:14
Lohi på Apr 6 2010, 10:05 sade:
Nu ska du inte deppa Hannu! Fisket här uppe är lite som kaniners fortplantning. Pågår under en kort
/Lohi
/Lohi
Nädå....tids nog så drar det i gång.
"The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be." --John Gierach
#9 OFFLINE
Skrivet 06 Apr 2010, 10:15
Känner tyvärr inte till så många havsöriongsvikar längs kusten, även om jag har några st som jag tror skulle funka. Hur är det hos er däruppe, är det värt en dagsresa?
Kanske en liten träff?
Kanske en liten träff?
Sen TV:n kom har ljugartraditionen alltmer försvunnit. Nu finns det inga ljugare, bara lögnare. För ljugaren är ljugandet en konst, för lögnaren är det ingen konst att ljuga.
#10 ONLINE
Skrivet 06 Apr 2010, 10:20
lillefar på Apr 6 2010, 11:15 sade:
Känner tyvärr inte till så många havsöriongsvikar längs kusten, även om jag har några st som jag tror skulle funka. Hur är det hos er däruppe, är det värt en dagsresa?
Kanske en liten träff?
Kanske en liten träff?
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar