.
Edge fotoutmaning #5
Started By Christian, 2010 04 19, 12:11
68 replies to this topic
#61 OFFLINE
#64 OFFLINE
Skrivet 29 Oct 2010, 20:27
Andre Brun på 29 Oct 2010, 20:22 sade:
Tenk dere gutter, når årets første tørrflue sendes ut til en vakende fisk,
og millisekundet før den lander perfekt litt ovenfor fisken - hvor det sitrer av spenning
Inn for landing

Foto: André Brun
og millisekundet før den lander perfekt litt ovenfor fisken - hvor det sitrer av spenning
Inn for landing

Snyggt som attan.
Hellre äter jag havsöringen själv än låter sälen svälta
#65 OFFLINE
Skrivet 29 Oct 2010, 20:40
Den var fin. Använder du typ en canon 180mm 3,5L Macro här eller?
Andre Brun på 29 Oct 2010, 20:22 sade:
Tenk dere gutter, når årets første tørrflue sendes ut til en vakende fisk,
Inn for landing

Inn for landing

#66 OFFLINE
#68 OFFLINE
Skrivet 30 Oct 2010, 00:29
Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg var litt typen som hadde vært arrogant nok til å si at jeg har spart "godbiten" av et bilde til slutt. Men jeg kan ikke akkurat skryte på meg det, for jeg hadde oversett dette bildet helt og totalt, og fant det først nå etter en kjapp bla-i-gjennom.
Samme tema på dette bildet som det første, men litt annet eksponert og en fin vannsprut ute-av-fokus i bakgrunnen. Alt var planlagt (vannsprutreflekser, speilbildet etc), men jeg hadde ikke håpet på noe slik. Flaks heter det på godt norsk Og dette ble tøft, synes nå jeg.
André B
1/8000 i lukker her også. Og en slaveblits på skrå og en master. Sånn passe skrått slik at skyggene ble tydelige.
Samme tema på dette bildet som det første, men litt annet eksponert og en fin vannsprut ute-av-fokus i bakgrunnen. Alt var planlagt (vannsprutreflekser, speilbildet etc), men jeg hadde ikke håpet på noe slik. Flaks heter det på godt norsk Og dette ble tøft, synes nå jeg.
André B
1/8000 i lukker her også. Og en slaveblits på skrå og en master. Sånn passe skrått slik at skyggene ble tydelige.
Andre B / www.thetroutbum.com
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar