Jag arbetar själv på camping ensam, sätt upp ån dalen i skogen, miles från någon. Jag gör detta för att uppleva naturen, att känna hur det är att leva. Skogen är naturligt, är staden inte. Jag har samlat mina kit är det mycket lätt. Jag betalade uppmärksamhet när man köper den. Min flock när det är helt och hållet för en helg med ner väska, tält, spis, liggunderlag och de små sakerna man behöver är ca 10 kilo. Jag använder droppar för att göra mitt vatten så ren att jag inte får en bugg. Jag fiskar tenkara stil trots ett litet tre bit bambu flugspö får tullen ibland. Sista gången jag gick backpacking, jag var upp på 2a för att ta en kissa var skogen så stilla. Mina strålkastare peering in i skogen, jag såg inte Bigfoot tack och lov.

Anyway, jag ser mig omkring här och se om någon annan gör det jag gör. Tack för er uppmärksamhet. adam
--------------------
I am working myself to camping alone, way up the stream valley in the forest, miles from anyone. I do this to experience the wild, to know what it is like being alive. The forest is natural, the city is not. I've collected my kit, it is very light weight. I payed attention when buying it. My pack when it is full for a weekend with down bag, tent, stove, sleeping pad and the little things one needs is about 10 kilos. I use drops to make my water clean so that I do not get a bug. I am fishing tenkara style although a little three piece bamboo fly rod will get the duty at times. The last time I went backpacking, I was up at 2a to take a pee, the forest was so still. My headlamp peering into the wood, I did not see bigfoot thank goodness.

Anyway, I'm looking around here to see if anyone else does what I do. Thank you for listening. adam