Ni som äger ett regalstäd med snabblåsning. Har hört att kvallen skall vara oslagbar, att städet håller i princip livet ut även om man använder det flitigt många timmar varje dag. Ni som har, hur upplever ni kvalitén?
.
Regal?
Started By flaskan, 2010 09 03, 08:11
3 replies to this topic
#2 OFFLINE
Skrivet 03 Sep 2010, 08:22
flaskan på 03 Sep 2010, 08:11 sade:
Ni som äger ett regalstäd med snabblåsning. Har hört att kvallen skall vara oslagbar, att städet håller i princip livet ut även om man använder det flitigt många timmar varje dag. Ni som har, hur upplever ni kvalitén?
Jag har haft mitt Bronze Pedestal i 15 år. Förra året lossnade faktiskt en flisa längst ut på ena "käfthalvan". Jag har inte hört med Regal, men städen ska väl ha livstids garanti? Flisförlusten påverkar inte funktionen, men jag ska nog ändå höra med dem.
Annars är det ett kanonstäd. Oerhört lättarbetat och kroken sitter verkligen berghårt. Sedan jag börjat använda ett Dynaking True rotation parallellt saknar jag rotationen på mitt Regal.
Men totalt sett kan jag inte annat är rekommendera städet.
// Johan
#3 OFFLINE
Skrivet 03 Sep 2010, 09:00
Bigsalmon på 03 Sep 2010, 08:22 sade:
//..//
Annars är det ett kanonstäd. Oerhört lättarbetat och kroken sitter verkligen berghårt. Sedan jag börjat använda ett Dynaking True rotation parallellt saknar jag rotationen på mitt Regal.
//..//
//..//
#4 OFFLINE
Skrivet 03 Sep 2010, 09:28
Kan med varm hand rekommendera regal städ, har nog haft mitt runt 10 år nu och det har aldrig varit några problem med det.
Det håller kroken i ett väldigt fast grepp, jag kan inte minnas att jag någonsin lyckats rubba kroken även om jag ibland använder kolfibertråd och drar stenhårt.
Det håller kroken i ett väldigt fast grepp, jag kan inte minnas att jag någonsin lyckats rubba kroken även om jag ibland använder kolfibertråd och drar stenhårt.
Håv.... vad är det? - Ahaaa, en sån där jobbig pryl som alltid är ivägen.
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar