Hoppa till innehåll

.

Viktigt! Vår/Älvräddarnas mailstorm blir riksnyhet!

8 replies to this topic

#1 OFFLINE   Husky

Älvräddare

• Edge Moderator
  • 2774 Inlägg:

Skrivet 07 Sep 2010, 11:03

Hittills har regeringen fått 500 mejl angående beslutet att arkivera
riksdagsbeslutet från 2006 om fiskvägar. Jag kan säga så mycket som
att detta med stor sannolikhet snart kommer att bli nyhet i rikstäckande
media. Vi vill komma upp i 600 mejl. Så ni som inte skrivit ännu
har chansen att göra det nu. Läs här hur du ska göra (Läs "mejla våra politiker") på:
http://alvraddarna.se/

Ni som redan har skrivit kan be vänner och bekanta att göra det. Ni kan dessutom lägga
upp det på era Facebook-konton.

Stort tack till alla som redan engagerat sig!

Detta inlägg har redigerats av Husky: 07 Sep 2010, 14:50

John Schütte, Styrelseledamot i Älvräddarnas Samorganisation.

#2 OFFLINE   Jagaren

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1191 Inlägg:

Skrivet 07 Sep 2010, 11:19

Här finns också en variant...
http://fiskejournale...mejla-carlgren/

//Christer
Tack för uppställningen, detta kan vara det viktigaste du gör detta valår för fisk, biologi och sportfiske!
Christer Borg, ordförande Älvräddarnas Samorganisation

#3 OFFLINE   klinkhammer

Advanced Member

• Edgemember+
  • 2425 Inlägg:

Skrivet 09 Sep 2010, 10:29

done diddli done
"But when I am alone in the half light of the canyon all existence seems to fade to a being with my soul and memories. And the sounds of the Big Black Foot River and a four count rhythm and the hope that a fish will rise. Eventually, all things merge into one, and a river runs through it. The river was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. On some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words, and some of the words are theirs. I am haunted by waters."

#4 OFFLINE   Plupp

Advanced Member

• Edgemember+
  • 978 Inlägg:

Skrivet 09 Sep 2010, 12:03

Klart :)

#5 OFFLINE   BB.

Advanced Member

• Edgemember
  • 749 Inlägg:

Skrivet 09 Sep 2010, 12:43

Bara jag som inte lyckas få fram mailadressen? "Fel vid sidhämtning" när jag klickar på länken.

#6 OFFLINE   klinkhammer

Advanced Member

• Edgemember+
  • 2425 Inlägg:

Skrivet 09 Sep 2010, 13:03

Visa inläggBB. på 09 Sep 2010, 12:43 sade:

Bara jag som inte lyckas få fram mailadressen? "Fel vid sidhämtning" när jag klickar på länken.

jag fick inte upp mailadressen, det kommer upp ett formulär som du fyller i. detta går direkt till "carlgren" eller nån annan :) men adressen får jag inte heller upp
"But when I am alone in the half light of the canyon all existence seems to fade to a being with my soul and memories. And the sounds of the Big Black Foot River and a four count rhythm and the hope that a fish will rise. Eventually, all things merge into one, and a river runs through it. The river was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. On some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words, and some of the words are theirs. I am haunted by waters."

#7 OFFLINE   BB.

Advanced Member

• Edgemember
  • 749 Inlägg:

Skrivet 09 Sep 2010, 13:12

Visa inläggklinkhammer på 09 Sep 2010, 13:03 sade:

jag fick inte upp mailadressen, det kommer upp ett formulär som du fyller i. detta går direkt till "carlgren" eller nån annan :) men adressen får jag inte heller upp

Skumt! Jag får inte upp nått formulär och inte heller nått meddelande att weblästare blockat en popup eller liknande. Länken är bara tvärdöd för mig.

#8 OFFLINE   klinkhammer

Advanced Member

• Edgemember+
  • 2425 Inlägg:

Skrivet 09 Sep 2010, 14:51

Visa inläggBB. på 09 Sep 2010, 13:12 sade:

Skumt! Jag får inte upp nått formulär och inte heller nått meddelande att weblästare blockat en popup eller liknande. Länken är bara tvärdöd för mig.

testa denna
mailto andreas carlgren

#9 OFFLINE   Sulan

Advanced Member

• Edgemember+
  • 113 Inlägg:

Skrivet 09 Sep 2010, 16:56

Done.
"Om inte 50% av människorna runt omkring dig blir provocerade av dina åsikter så anstränger du dig inte tillräckligt hårt" - Yvon Chouinard, founder of Patagonia

Svara

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar