.
Nytt spö ska inhandlas...
Started By guldskallen, 2010 09 10, 09:18
22 replies to this topic
#1 OFFLINE
Skrivet 10 Sep 2010, 09:18
Ett nytt spö ska inhandlas under nästa vecka då mitt 9ft#6 spö har gått sönder, men nu till frågan.
Ska jag köpa ett 9ft eller ett 9,6ft.
Äger ett 8ft#4 sen tidigare!!
Detta spö är till mina fjällresor och ska täcka området fjälltjärnar och åar.
Guldskallen
Ska jag köpa ett 9ft eller ett 9,6ft.
Äger ett 8ft#4 sen tidigare!!
Detta spö är till mina fjällresor och ska täcka området fjälltjärnar och åar.
Guldskallen
You never walk alone!
#2 OFFLINE
Skrivet 10 Sep 2010, 09:27
i mina ögon räcker det med ett 9ft om du ska fiska åar, är det bara tjärnar/sjöar skulle jag satsa på 9.6
"But when I am alone in the half light of the canyon all existence seems to fade to a being with my soul and memories. And the sounds of the Big Black Foot River and a four count rhythm and the hope that a fish will rise. Eventually, all things merge into one, and a river runs through it. The river was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. On some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words, and some of the words are theirs. I am haunted by waters."
älvräddarna
älvräddarna
#3 OFFLINE
Skrivet 10 Sep 2010, 09:30
Och jag slår ännu ett slag för MSX (http://www.msxff.com...?open&title=Hem), bra spön till ett fantastiskt pris (för att inte tala om servicen)...
#7 OFFLINE
Skrivet 10 Sep 2010, 14:18
enkelt löst
köp ett av varje
köp ett av varje
"But when I am alone in the half light of the canyon all existence seems to fade to a being with my soul and memories. And the sounds of the Big Black Foot River and a four count rhythm and the hope that a fish will rise. Eventually, all things merge into one, and a river runs through it. The river was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. On some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words, and some of the words are theirs. I am haunted by waters."
älvräddarna
älvräddarna
#11 OFFLINE
Skrivet 10 Sep 2010, 18:37
#14 OFFLINE
Skrivet 10 Sep 2010, 18:47
guldskallen på 10 Sep 2010, 18:40 sade:
9ft......bra med garantier 
#15 OFFLINE
Skrivet 10 Sep 2010, 18:50
jani på 10 Sep 2010, 18:47 sade:
Äh... skit i att köpa nåt spö! Spar stålarna till en extra fiskevecka längs Vojmån istället! Sen nöjer du dej med att bara fiska torrt med 8´:arn och ändrar nick till nåt mer flytande... Flytskallen, kanske...? Eller varför inte "Korkskallen"?

Korkskallen var klockren
Vojmån, där har jag inte varit på några år.....kanske dax för en tripp dit nästa år
You never walk alone!
#17 OFFLINE
Skrivet 10 Sep 2010, 19:00
guldskallen på 10 Sep 2010, 18:50 sade:
Korkskallen var klockren
Vojmån, där har jag inte varit på några år.....kanske dax för en tripp dit nästa år
Vojmån har varit bra hela sommarn i år - och ger finfiskar än!
#19 OFFLINE
Skrivet 10 Sep 2010, 19:29
ZXL
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar