Ganska länge sedan jag var inne här på forumet.... Har varit upptagen av att studera regnbågarnas beteende!
Regnbågar är "dumma"..... Har någon hört det förrut?
Måhända att regnbågar som kommer direkt från odling, i sin okunnighet liksom provar sig fram bland allt det nya som kommer i deras väg. Men tro mig! Regnbågar är individer precis som vi människor och vi har alla lite olika sätt att "pröva oss fram" genom livet. Därför bör man inte generalisera regnbågen som en steriotyp individ, utan istället ta lärdom av deras individuella variationer.
Hänger ni med i resonemanget? Som exempel så menar jag att en del gillar Köttbullar & makaroner, andra föredrar Pizza. Jag har under höstperioderna upptäckt att fler gillar en kryddig höstgryta än en kall sallad osv.... En sak som tycks vara definitiv och gemensamt för de flesta är att man efter en lång, varm ökenvandring hellre föredrar en Ramlösa före en kexchoklad.
Slutligen så vill jag också nämna något om "Hur" dessa måltider serveras. En del tycks inte bry sig om maten är slafsigt uppslängd i en osmaklig röra, men tydligt är att ganska många gärna testar någon ny rätt om den är snyggt upplagd och serveras på ett delikat sätt.
Varsågoda! En tankeställare i form av en liten film........My link
Ps. Den här dagen i dessa förhållanden verkade de flesta vara sugna på KORVSTROGANOFF..
MVH// TB, Lilla Malma
Detta inlägg har redigerats av Thomas Berggren: 05 Oct 2010, 12:33