.
Reactionspöna
Started By lill-peter, 2011 01 26, 09:57
38 replies to this topic
#33 OFFLINE
Skrivet 21 Apr 2012, 20:52
Linkan på 03 Dec 2011, 14:53 sade:
sett 2 in action i några timmar , båda sprängdes med både tung och lätt lina.
så köper man reaction bör man köpa ett par skydds-glasögon för dom sprängs titt som tätt.
så köper man reaction bör man köpa ett par skydds-glasögon för dom sprängs titt som tätt.
Judas på 16 Nov 2011, 20:32 sade:
Väldigt sköna spön som tyvärr inte håller. Har sett 3 av 3 möjliga ryka av under vanligt kastande i sommar. Trist att man inte kan färdigutveckla spön som håller innan man slänger ut dem på marknaden.
/Mats
/Mats
Hei.
Det er St.Croix som lager Guidelines sina Reaction spö,
og jeg tror ikke de ryker noe mer enn andre spö.
Andre B / www.thetroutbum.com
#36 OFFLINE
Skrivet 21 Apr 2012, 23:57
Har lånat ett av de spön Tupp-Juckhär på forumet hade och kast/fiskemässigt var det förträffligt, absolut ett av de bästa spön jag någonsin provat. Det var ett 8/9 hade tänkt införskaffa mig ett till den här säsongen men efter att han råkat ut för två spöbrott som är ett par gånger om så ordningsam med sina spön försvann det suget....
Friends don´t let friends use Guideline......
#38 OFFLINE
Skrivet 22 Apr 2012, 09:23
BlueCharm på 21 Apr 2012, 22:41 sade:
Jag tänkte inte på skönheten utan på spöets prestanda. Har du provat något Reaction själv ????
Ja de går att kasta långt med. Sedan finns det ju andra spön för samma pengar som slår Gl. Spöt både när det gäller preststanda, utdeende, känsla och finnish.. och faktum att även jag känner en vars spö har knäckts mitt i en kast....
Men huvudsaken är att du är nöjd med ditt spö!
Glasfiberspön är fantastiska!
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar