Hoppa till innehåll

.

Ska man lägga ner bloggen?

6 replies to this topic

#1 OFFLINE   Hatchmania

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 88 Inlägg:

Skrivet 03 Feb 2011, 21:17

Kan någon vara ärlig och tala om för mig vad ni tycker om min blogg? Det går bra att pm´a mig. Tål kritik. :)

#2 OFFLINE   Shanti

Advanced Member

• Edgemember
  • 4709 Inlägg:

Skrivet 03 Feb 2011, 21:28

Visa inläggHatchmania på 03 Feb 2011, 21:17 sade:

Kan någon vara ärlig och tala om för mig vad ni tycker om min blogg? Det går bra att pm´a mig. Tål kritik. :)

Nej, du ska inte lägga ner den.

Det behövs mångfald överallt, inte minst inom flugfiskemedia. Jag sitter och funderar på nåt projekt för att lyfta fram detta, men det är bara ett "tanke-virrvarr" just nu.

Bloggen du har verkar intressant, och ganska snygg. Den jag har ser helt anskrämlig ut. :D

#3 OFFLINE   TobbeOlsson

Advanced Member

• Edgemember+
  • 2677 Inlägg:

Skrivet 03 Feb 2011, 21:33

Sitter själv och knåpar ihop en som förhoppningsvis ska vara klar inom kort.

Tycker det ser helt okej ut. Alla har vi våra egna smaker och tycken.

Det som jag skulle ändra på i din blogg är just färgen. Visst det är en annorlunda färg som sticker ut, men lite jobbig i minna ögon.

Men absolut ska du fortsätta, för det är precis som Shanti säger DET BEHÖVS MERA..
http://fotoprojekt366.wordpress.com/

En bild (minst) om dagen under hela året..

#4 OFFLINE   Hatchmania

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 88 Inlägg:

Skrivet 03 Feb 2011, 21:35

Visa inläggShanti på 03 Feb 2011, 21:28 sade:

Nej, du ska inte lägga ner den.

Det behövs mångfald överallt, inte minst inom flugfiskemedia. Jag sitter och funderar på nåt projekt för att lyfta fram detta, men det är bara ett "tanke-virrvarr" just nu.

Bloggen du har verkar intressant, och ganska snygg. Den jag har ser helt anskrämlig ut. :D

mmm, det är ett tanke-virrvarr här också kan jag säga. Tack för dina stöttande ord. För många år sen sa jag till en kompis: "-jag har inte tid att sitta och skriva något som folk inte har tid att läsa.." men så tänkte jag ge det ett försök. Och nu tänker jag så igen.
Är det någon som har tid och lust att läsa?

#5 OFFLINE   Hatchmania

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 88 Inlägg:

Skrivet 03 Feb 2011, 21:40

Visa inläggTobbeOlsson på 03 Feb 2011, 21:33 sade:

Sitter själv och knåpar ihop en som förhoppningsvis ska vara klar inom kort.

Tycker det ser helt okej ut. Alla har vi våra egna smaker och tycken.

Det som jag skulle ändra på i din blogg är just färgen. Visst det är en annorlunda färg som sticker ut, men lite jobbig i minna ögon.

Men absolut ska du fortsätta, för det är precis som Shanti säger DET BEHÖVS MERA..

Det är ju du.. Du som lärde mig kasta. April förra året, hos Thomas i Lilla Malma. Du ska ha ett stort, stort tack! Ja, färgen är väl inte den bästa kanske. Tjoa till när din blogg blir klar.

#6 OFFLINE   Shanti

Advanced Member

• Edgemember
  • 4709 Inlägg:

Skrivet 03 Feb 2011, 21:51

Visa inläggHatchmania på 03 Feb 2011, 21:35 sade:

mmm, det är ett tanke-virrvarr här också kan jag säga. Tack för dina stöttande ord. För många år sen sa jag till en kompis: "-jag har inte tid att sitta och skriva något som folk inte har tid att läsa.." men så tänkte jag ge det ett försök. Och nu tänker jag så igen.
Är det någon som har tid och lust att läsa?

Skriv för att det är kul. :)

Min flitigaste läsare är nog jag själv, det är kul att gå tillbaka i skrivboken/dagboken/bloggen och se vad man tänkte och gjorde då.

#7 OFFLINE   Hatchmania

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 88 Inlägg:

Skrivet 03 Feb 2011, 22:23

Visa inläggShanti på 03 Feb 2011, 21:51 sade:

Skriv för att det är kul. :)

Min flitigaste läsare är nog jag själv, det är kul att gå tillbaka i skrivboken/dagboken/bloggen och se vad man tänkte och gjorde då.

En vis gammal man den där Shanti.. fortsätter för eget intresse. I väntan på fisket i alla fall.

Svara

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar