Hoppa till innehåll

.

Foto

Guideline LPXe RS V2

3 svar till detta ämne

#1 OFFLINE   Jejk

Jejk

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 inlägg

Postad 24 May 2011, 19:16

Någon som testat detta spö till gäddorna? Vore kul med några kommentarer. Har själv beställt en klass #9 med guidelines pike flyt i samma klass. Ska bli sjukt spännande att testa.

#2 OFFLINE   MickeÅ ( MÅ-Flyfishing )

MickeÅ ( MÅ-Flyfishing )

Frontline Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1642 inlägg

Postad 24 May 2011, 19:46

jag har en guidelines pike flyt #9 du kan får köpa av mig å rent ny ? om du är intresserad av en till ?
jag kommer ej svara på frågor om fiske i Stavre eller Gimån här på Edge

#3 OFFLINE   Djuza

Djuza

Advanced Member

• Edgemember
  • 147 inlägg

Postad 24 May 2011, 20:02

Någon som testat detta spö till gäddorna? Vore kul med några kommentarer. Har själv beställt en klass #9 med guidelines pike flyt i samma klass. Ska bli sjukt spännande att testa.

Köpte samma spö för en vecka sen.Efter ett veckosluts fiskande med det + Visions Big Daddy lina klass 9 måste jag säga att om min fru bad mig välja mellan henne och spöet så skulle jag säkert i fortsättningen sova med mitt fina vita spö :lol: .
Åker på torsdagen till Lovisa skärgård och då testar jag spöet även med Guidelines Pike och RIO:s Scandinavian pike linor.

#4 OFFLINE   Jejk

Jejk

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 inlägg

Postad 25 May 2011, 20:32

Köpte samma spö för en vecka sen.Efter ett veckosluts fiskande med det + Visions Big Daddy lina klass 9 måste jag säga att om min fru bad mig välja mellan henne och spöet så skulle jag säkert i fortsättningen sova med mitt fina vita spö :lol: .
Åker på torsdagen till Lovisa skärgård och då testar jag spöet även med Guidelines Pike och RIO:s Scandinavian pike linor.

Haha, härligt. Vill höra en rapport vad du tycker om de olika linorna sen! Förhoppningsvis ska jag få mitt till helgen, då blir det helgfiske :wub:

Svara

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar