.
Guideline LPXe RS V2
Postad 24 May 2011, 20:02
Köpte samma spö för en vecka sen.Efter ett veckosluts fiskande med det + Visions Big Daddy lina klass 9 måste jag säga att om min fru bad mig välja mellan henne och spöet så skulle jag säkert i fortsättningen sova med mitt fina vita spöNågon som testat detta spö till gäddorna? Vore kul med några kommentarer. Har själv beställt en klass #9 med guidelines pike flyt i samma klass. Ska bli sjukt spännande att testa.
Åker på torsdagen till Lovisa skärgård och då testar jag spöet även med Guidelines Pike och RIO:s Scandinavian pike linor.
Postad 25 May 2011, 20:32
Köpte samma spö för en vecka sen.Efter ett veckosluts fiskande med det + Visions Big Daddy lina klass 9 måste jag säga att om min fru bad mig välja mellan henne och spöet så skulle jag säkert i fortsättningen sova med mitt fina vita spö
.
Åker på torsdagen till Lovisa skärgård och då testar jag spöet även med Guidelines Pike och RIO:s Scandinavian pike linor.
Haha, härligt. Vill höra en rapport vad du tycker om de olika linorna sen! Förhoppningsvis ska jag få mitt till helgen, då blir det helgfiske
Svara
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar