.
Guideline LPXe RS V2
Posted 24 May 2011, 20:02
Köpte samma spö för en vecka sen.Efter ett veckosluts fiskande med det + Visions Big Daddy lina klass 9 måste jag säga att om min fru bad mig välja mellan henne och spöet så skulle jag säkert i fortsättningen sova med mitt fina vita spöNågon som testat detta spö till gäddorna? Vore kul med några kommentarer. Har själv beställt en klass #9 med guidelines pike flyt i samma klass. Ska bli sjukt spännande att testa.
Åker på torsdagen till Lovisa skärgård och då testar jag spöet även med Guidelines Pike och RIO:s Scandinavian pike linor.
Posted 25 May 2011, 20:32
Köpte samma spö för en vecka sen.Efter ett veckosluts fiskande med det + Visions Big Daddy lina klass 9 måste jag säga att om min fru bad mig välja mellan henne och spöet så skulle jag säkert i fortsättningen sova med mitt fina vita spö
.
Åker på torsdagen till Lovisa skärgård och då testar jag spöet även med Guidelines Pike och RIO:s Scandinavian pike linor.
Haha, härligt. Vill höra en rapport vad du tycker om de olika linorna sen! Förhoppningsvis ska jag få mitt till helgen, då blir det helgfiske
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users