.
Billigt just nu
Started By TommyT, 2011 07 29, 10:58
16 replies to this topic
#1 OFFLINE
Skrivet 29 Jul 2011, 10:58
Åkte genom Linköping igår och kunde inte låta bli att besöka en kringresande försäljning av fiskeprylar. Blev överraskad av att man kunde sälja Hardy Marksman spön, Hardys rullar, bla Cascapedia, för långt under halva priset. Det fanns även Grays rullar och spön till samma priser. Företaget heter Polarvargen.
#5 OFFLINE
Skrivet 29 Jul 2011, 22:31
TommyT på 29 Jul 2011, 10:58 sade:
Åkte genom Linköping igår och kunde inte låta bli att besöka en kringresande försäljning av fiskeprylar. Blev överraskad av att man kunde sälja Hardy Marksman spön, Hardys rullar, bla Cascapedia, för långt under halva priset. Det fanns även Grays rullar och spön till samma priser. Företaget heter Polarvargen.
Kringresande försäljning, hur funkar det? Typ marknad på torget eller?
#7 OFFLINE
Skrivet 30 Jul 2011, 15:12
#10 OFFLINE
Skrivet 22 Aug 2011, 17:04
Då var ovan nämnda företag i byn igen, fanns en del Hardy grejor, bla ett Marksman spö klass5 10fot, ca 3200kr, men man blir inte så imponerad när spötoppen ligger lös på golvet, likaså spöfodral&garantisedel, bara tur att ingen trampat av den.
Fanns ett vadarset Kenetic Waterspeed andasvadare med blixtlås komplett med skor för 1299kr vettigt pris kanske.
Fanns ett vadarset Kenetic Waterspeed andasvadare med blixtlås komplett med skor för 1299kr vettigt pris kanske.
#12 OFFLINE
Skrivet 22 Aug 2011, 18:49
Handlade av dem i Uddevalla förra året. Enda märket jag kände igen var de Riotafsar jag köpte.
min blogg "Dunkrok" om mitt fiske och mitt liv som flugbindare
Min artikel om klädsel i kyla
-Il pescatore pigro non cattura la trota-
Min artikel om klädsel i kyla
-Il pescatore pigro non cattura la trota-
#14 OFFLINE
Skrivet 27 Aug 2011, 15:01
There's never enough time to do all the fly fishing you need!
#15 OFFLINE
#16 OFFLINE
Skrivet 05 Dec 2011, 14:36
Haha!
Jag har jobbat på Polarvargen!
Det är utgångna prylar från Hardy, greys och Rio. Kort och gått Fairpoint.
Deras egna grejer är helt ok. Flugspöt och rullen som heter caribou extrem är prisvärt.
Sen skulle jag själv aldrig köpa t ex Hardy spön utav dom. Det sliter på grejerna när man reser runt så mycket. Väldigt många viftar på spöna och slår ofta i tak osv med spötoppen.
Nu har dom ju oftast inga vettiga spöställ för just flugspöna. Så dom ligger oftast lösa på bord.
Tyvärr!
Jag har jobbat på Polarvargen!
Det är utgångna prylar från Hardy, greys och Rio. Kort och gått Fairpoint.
Deras egna grejer är helt ok. Flugspöt och rullen som heter caribou extrem är prisvärt.
Sen skulle jag själv aldrig köpa t ex Hardy spön utav dom. Det sliter på grejerna när man reser runt så mycket. Väldigt många viftar på spöna och slår ofta i tak osv med spötoppen.
Nu har dom ju oftast inga vettiga spöställ för just flugspöna. Så dom ligger oftast lösa på bord.
Tyvärr!
#17 OFFLINE
Skrivet 21 Dec 2011, 05:40
...och alla andra dagar.
mässing och tungstenskoner och beads. galet billigt och han levererar till hela världen. dessutom är han riktigt bra på kundservice och svarar snabbt på mail. rekommenderas varmt (och nej jag har ingenting med företaget att göra, deras produkter är bara bäst, och de stora storlekarna passar tuberna jag binder på, öven om han själv inte riktigt vet om det)
http://www.canadianl...&products_id=70
mässing och tungstenskoner och beads. galet billigt och han levererar till hela världen. dessutom är han riktigt bra på kundservice och svarar snabbt på mail. rekommenderas varmt (och nej jag har ingenting med företaget att göra, deras produkter är bara bäst, och de stora storlekarna passar tuberna jag binder på, öven om han själv inte riktigt vet om det)
http://www.canadianl...&products_id=70
Super Natural British Columbia
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar