Erik Åsberg på 05 Aug 2011, 21:15 sade:
Härligt John! Magiska platser och fantastiska människor. Skall bli ett nöje att följa! När kommer Rise till Sverige?
Tjenare Erik!
Det är en fantastisk resa han gör. RC berättade för någon timme sedan om ett fantastiskt fiske han haft tillsammans med en av de grabbarna han intervjuar för filmen. Killen gör ett skönt statement angående flugfiske; citat:
"- his soundbyte: "Fly Fishing is my prozac""
Jag ligger själv i startgropen till en episk resa. Kommer, precis som RC, resa ensam, skillnaden är väl att min tripp är typ 3 gånger så stor och tar mig genom följande stater: Washington, Oregon, Idaho, Wyoming, Colorado, Montana och Alaska. Du kommer att kunna följa mina äventyr via blogg och vår facebook. Enligt rapporter kommer jag att vara där i "peak season" eftersom Juli och början av Augusti har haft rekordhöga vattenstånd. Mina grabbar i Alaska har lovat ta med mig på steelhead-äventyr med 1-meters monster som garanti!!

Foto - och filmkamera kommer vara med!
Nick (Mannen bakom Rise) kommer ner till mig (bor i Österrike) i slutet av September för att skjuta de sista scenerna till hans nya mästerverk "Hatch" i Slovenien(samt ett par hemliga spots i Ö-rike

). Jag kan tänka mig att Sverige kommer att vara runt samma tid som förra året, dvs någon gång i November om jag inte minns fel.
Slänger in Nicks första trailer till Hatch. Det här är något ni INTE vill missa!
<iframe src="http://player.vimeo.com/video/25630844?title=0&byline=0&portrait=0" width="940" height="529" frameborder="0"></iframe>
Simma lungt Erik
John
Detta inlägg har redigerats av harvest: 05 Aug 2011, 23:01