.
46 replies to this topic
#31 OFFLINE
Skrivet 24 Jan 2012, 14:47
jag får testa mig fram, köpa en tiodagars pass, har ju konto på blizzard så det är ju enkelt ladda ner full version ifall det funkar ok!
#35 OFFLINE
Skrivet 05 Feb 2012, 18:09
D3 är det spelet jag längtat mest till någonsin tror jag. SWTOR lockande endel men blev en besvikelse.
För er som vill ha lite nytt liv i Diablo 2, skaffa Eastern Sun modden. Nya quests och typ 1miljon nya items. Kan återställa talents osv. Riktigt bra!
Finns här: http://homepage3.nif...o/es/es3top.htm
För er som vill ha lite nytt liv i Diablo 2, skaffa Eastern Sun modden. Nya quests och typ 1miljon nya items. Kan återställa talents osv. Riktigt bra!
Finns här: http://homepage3.nif...o/es/es3top.htm
#40 OFFLINE
Skrivet 08 Feb 2012, 15:28
Ja när man väl får Diablo 3 så kommer ju all vaken tid som man inte spelar kännas som bortkastad tid
Så det brukar bli med nya grymma spelsläpp. Man vill inte göra något annat, inte ens fiska!
Ingen som har tips på något Diablo liknande spel som är hyffsat nytt? Det får gärna gå att köra CO-OP på det. Lite mer åt köttarhållet. Funderar på Dungeon Siege 3, någon som provat?
Ingen som har tips på något Diablo liknande spel som är hyffsat nytt? Det får gärna gå att köra CO-OP på det. Lite mer åt köttarhållet. Funderar på Dungeon Siege 3, någon som provat?
#45 OFFLINE
Skrivet 27 Mar 2012, 12:13
Fan kan inte släppa WOW, så kul!!
Men det är klart, speltid då barnen lagt sig plus tankten så det inte blir tjat!
Men det är klart, speltid då barnen lagt sig plus tankten så det inte blir tjat!
#47 OFFLINE
Skrivet 27 Mar 2012, 18:59
Derkaderb på 08 Feb 2012, 15:28 sade:
Ja när man väl får Diablo 3 så kommer ju all vaken tid som man inte spelar kännas som bortkastad tid
Så det brukar bli med nya grymma spelsläpp. Man vill inte göra något annat, inte ens fiska!
Torchligt, skapat av samma folk som gjorde Diablo och Diablo 2
nunca caminarás solo
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar