Barbus på 17 Apr 2012, 18:37 sade:
.
Flugfiskeresa till Bosnien (Ribnik) våren 2012 (Stängt för semester)
#182 OFFLINE
Skrivet 17 Apr 2012, 20:27
#183 OFFLINE
Skrivet 17 Apr 2012, 21:10
Flyfisher-56 på 17 Apr 2012, 20:27 sade:
nästan alla på listan har sedan länge köpt sina flygbiljetter och det ser jag som ett gott tecken på att de skall med = 10st
bindande och bindande... tycker du att jag skall låta folk betala in pengar till mig? då måste Purjo II hjälpa mig
jag utgår ifrån att folk vet vad dom vill, tingar en plats, tar ledigt från jobbet, bokar upp sig hos mig och köper sig en flygbiljett.

blir vi 12 st eller 16 st betyder ingenting, kanske bara en fördel med 12 st, men lovat är lovat så jag ger folk chansen att följa med upp till 16.
men då säger vi som så att det va den sista ggn jag fixade en flugfiskeresa här på edge.
"tyvärr" så har jag ju en resa till på gång som går till Sebien, den är fullbokad och alla har biljetter och vi har beställt en extra natt på hotell som är betald.
inga som helst problem med annordning av den resan
men efter den höstresan får det vara nog.
#184 OFFLINE
Skrivet 17 Apr 2012, 21:19
Barbus på 17 Apr 2012, 18:37 sade:
vad är det som är spamm? ge mig lite fina inputs på det.
bättre att ge folk info om resmålet än att skriva bump elelr upp.
ska vi fylla resan eller ge folk som varit borta hela vintern chans att se denna tråd då den annars hade legat på sida 43
så bör man göra den aktiv.
jag tror jag nöjer mig så....
#185 OFFLINE
Skrivet 17 Apr 2012, 21:42
meek på 17 Apr 2012, 21:19 sade:
bättre att ge folk info om resmålet än att skriva bump elelr upp.
ska vi fylla resan eller ge folk som varit borta hela vintern chans att se denna tråd då den annars hade legat på sida 43
så bör man göra den aktiv.
jag tror jag nöjer mig så....
Nu meek har du dina gubbar klara?
Släck den här tråden nu.... Skit samma om det är 8-10-12-14-16 pers..... De blir bara en massa skitsnack o du fortsätter.
För jag utgår ifrån att din minimi kvot är fyld.
Ha de gôtt i Bih, Och skit fiske
//Felix
P.s.... Kul med Serbien resan, Klart intresant.
#186 ONLINE
Skrivet 18 Apr 2012, 06:57
Vad är det som är fel att lägga in info från tidigare resor, länka till de aktuella platserna som kommer att fiskas och att lägga in bilder och filmer från resemålet?!
Är det inte det som är grunden till tråden? Att få folk att bli intresserade av att hänga med och fiska i Bosnien?
Det funkade iaf på mig och jag tror säkerligen att det är anledningen som fått flera av oss att komma över tröskeln för att boka en resa till ett främmande land tillsammans med en grupp främlingar..
Folk är så jävla bajsnödiga hela tiden. Tyvärr släpper många skiten här i stället för där den ska vara.
#187 OFFLINE
Skrivet 18 Apr 2012, 07:34
F S på 18 Apr 2012, 06:57 sade:
Vad är det som är fel att lägga in info från tidigare resor, länka till de aktuella platserna som kommer att fiskas och att lägga in bilder och filmer från resemålet?!
Är det inte det som är grunden till tråden? Att få folk att bli intresserade av att hänga med och fiska i Bosnien?
Det funkade iaf på mig och jag tror säkerligen att det är anledningen som fått flera av oss att komma över tröskeln för att boka en resa till ett främmande land tillsammans med en grupp främlingar..
Folk är så jävla bajsnödiga hela tiden. Tyvärr släpper många skiten här i stället för där den ska vara.
Jag får be om ursäkt om jag sårade någon
//Felix
#188 OFFLINE
Skrivet 18 Apr 2012, 11:48
F S på 18 Apr 2012, 06:57 sade:
+1
kanske de flesta är landstings anställda här på forumet, vad vet ja?
onödigt tjaffs som inte bidrar med så värst mycket verkar vara ett dagligt inslag.
förra året va den gamla tråden först en förfrågan om folk ville följa med ner.
snack om flygbiljetter, pass, visum m.m
sen när alla va bokade så övergick den till att diskutera fisket där nere och om vad man bör packa med sig .
sen kom vi hem och tråden övergick till att visa bilder, filmer och allmänt snacka om resan.
nu är den gamla tråden från 2011 en utmärkt bank på information om fisket i bosnien, mkt tack vare speciellt Oops och Ken.
men i år finns det väl mer att önska av tråden.
den blir ju inte bättre än vad vi gör den till....
Purjo II på 17 Apr 2012, 20:09 sade:
tyvärr Pierre så kan jag inte gör så mkt åt det.
men att dom som följer med ner kommer få en grym resa är ett understatement och jag ska försöka bistå med allt jag lärt mig från förra ggn
och hjälpa till så gott ja kan.
det va nog jag som hade allra flest fisketimmar av alla förra året, och jag drack nog minst antal öl också.
så vill man fråga mig ngt så blir det till att vada ut i vattnet för det är där ute man lättast finner mig
men jag hoppas dom blir i goda händer ändå
#189 OFFLINE
Skrivet 24 Apr 2012, 12:25
http://www.ribnikfly...NIK/home,1.html
nya filmer finns här:
http://www.ribnikfly...deo-tour,9.html
vill du inte ha dessa "spaminlägg" i frotsättningen så klickar du bara på denna länk; https://www.jagharme...8o2spfjsnnv.htm
#191 OFFLINE
Skrivet 24 Apr 2012, 14:51
Ken på 24 Apr 2012, 13:38 sade:
yep! om en månad så dör man och kommer till himmlen
blev nästan sugen på att dra ner dit redan nu
vädret är ju liiite bättre än hemma här; http://www.foreca.co...a/Sipovo?tenday
#192 OFFLINE
Skrivet 25 Apr 2012, 11:33
Fint folk kommer sent, men senare än söndag går gränsen
Stänger för bokningar på denna resa på söndagkväll.
Ta dig till Köpenhamn hur du vill, sen reser vi tillsammans med detta flyg som kostar för tillfället 1149:- t/r;
http://www.momondo.s...2&RD=01-06-2012
DY3284 - 2012 maj 25
14:25 Köpenhamn
16:20 Zagreb
Lågpris
DY3285 - 2012 jun 01
16:50 Zagreb
18:45 Köpenhamn
Lågpris
ha de
#196 OFFLINE
Skrivet 27 Apr 2012, 21:15
Lagavulin på 27 Apr 2012, 18:02 sade:
Grattis! Till en kanon resa...... Håll i hatten, O sätt på dig pol. glasögon! Du baxnar!
Ha de gôtt!
Jag själv är nere V.23!
Detta inlägg har redigerats av Felix: 27 Apr 2012, 21:15
#198 OFFLINE
Skrivet 27 Apr 2012, 21:28
Men jag räknar med att tråden har genererat fler resenärer, men som fixat egen resa
genom infot från denna tråd - och det är ju också bra
25 låånga dagar kvar, sen ska backingknuten sättas på prov
Detta inlägg har redigerats av meek: 29 Apr 2012, 18:46
#200 OFFLINE
Skrivet 14 May 2012, 15:42
#201 OFFLINE
#204 OFFLINE
Skrivet 21 May 2012, 19:53
men det ser inte så bra ut;
http://www.yr.no/ste...tidsvarsel.html
det regnade en del förra året också men vi fick gott om fisk ändå
den där måndagen kan gärna få vara en missvisning och korrigeras till ngt annat