.
33 replies to this topic
#31 OFFLINE
Skrivet 12 Mar 2012, 21:31
Finns det en "Gäddfajten på Edge" tävling? för den iden är ju klockren, även om jag kanske bara kommer vara med i nu mars/april:).. måste börja fota fisken med måttsticka nu då
#32 OFFLINE
Skrivet 13 Mar 2012, 13:15
Vi har sagt att vi ska premiera den Edgemedlem som lyckas bäst respektive månad (mars, april, maj, juni, juli, augusti) med en Big Daddylina.
Vision har lovat sponsra oss med sex linor. Jag tror vi satsar på WF10I. (9/10)
Regler för å vinna en deltävlingen på Edge.
Den Edgemedlem som ligger bäst till i resultatlistan på www.fisheco.se den sista respektive tävlingsmånad vinner en lina.
Vi särskiljer inte fångstmetod men man ska vara registerad forummedlem på www.edgeflyfishing.com och måste tagit minst en godkänd gädda med flugspö.
(har man tagit tre gäddor på jerk och två på fluga så är man alltså med oavsett)
Vision har lovat sponsra oss med sex linor. Jag tror vi satsar på WF10I. (9/10)
Regler för å vinna en deltävlingen på Edge.
Den Edgemedlem som ligger bäst till i resultatlistan på www.fisheco.se den sista respektive tävlingsmånad vinner en lina.
Vi särskiljer inte fångstmetod men man ska vara registerad forummedlem på www.edgeflyfishing.com och måste tagit minst en godkänd gädda med flugspö.
(har man tagit tre gäddor på jerk och två på fluga så är man alltså med oavsett)
Oskar Hammarstedt på 12 Mar 2012, 21:31 sade:
Finns det en "Gäddfajten på Edge" tävling? för den iden är ju klockren, även om jag kanske bara kommer vara med i nu mars/april:).. måste börja fota fisken med måttsticka nu då 
#33 OFFLINE
Skrivet 13 Mar 2012, 16:16
Ok ok härligt! nu har ju snart halva mars gått så de gäller ju o lägga upp lite gäddor, minimi-längden är ju bara 75cm så de e ju bara o registrera:)
Hoppas vi blir många edgare som anmäler, flugfiskare ska inte bli piskade av andra fångstmetoder i tävlingar;)
Hoppas vi blir många edgare som anmäler, flugfiskare ska inte bli piskade av andra fångstmetoder i tävlingar;)
Detta inlägg har redigerats av Oskar Hammarstedt: 13 Mar 2012, 16:16
#34 OFFLINE
Skrivet 29 Mar 2012, 10:55
Så jävla surt att båtmotorn har havererat... Det är desutom otroligt stränga direktiv hemifrån nu man blivit pappa också. Någon som kan ställa upp och låna ut en plats någon gång i sthlm:s trakten?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar