Då måste man ju ha en av varje!
.
Vad tycker ni om kepsen?
Started By Husky, 2012 01 02, 01:19
34 replies to this topic
#31 OFFLINE
Skrivet 02 Jan 2012, 22:42
Du får ta fram en ljus och en mörk variant helt enkelt. 
#33 OFFLINE
Skrivet 03 Jan 2012, 08:08
Just den formen på keps är väldigt likt kepsar ur serien Pistvakt (fast pistvakt var inte dåligt iofs) och Ice Truckers
Risk för töntstämpel ?
Föredrar hellre modellen basebollkeps, där man kan kupa skärmen lite. Sen tycker jag du skall prova att ha texten "alvraddarna.se" på sidan och bara loggan framåt.
Färgen är klockren !
/D
Föredrar hellre modellen basebollkeps, där man kan kupa skärmen lite. Sen tycker jag du skall prova att ha texten "alvraddarna.se" på sidan och bara loggan framåt.
Färgen är klockren !
/D
Sten,grus,plantor, insekter, yngel, fisk och sen massor av feta stora trofefiskar i flera hundra år
#34 OFFLINE
Skrivet 03 Jan 2012, 09:20
KJ på 02 Jan 2012, 23:16 sade:
tycker kepan ser bra ut, fiskekepor ska se lite allmänt snuskiga ut så den ljusa färgen är bara bra:)
Jag skulle gärna se att ni även tar fram en schysst ekologisk mössa för den kalla årstiden!
Jag skulle gärna se att ni även tar fram en schysst ekologisk mössa för den kalla årstiden!
gång ska vi fundera på mössa också.
John Schütte, Styrelseledamot i Älvräddarnas Samorganisation.
#35 OFFLINE
Skrivet 03 Jan 2012, 09:21
Fishdoctor på 03 Jan 2012, 08:08 sade:
Just den formen på keps är väldigt likt kepsar ur serien Pistvakt (fast pistvakt var inte dåligt iofs) och Ice Truckers
Risk för töntstämpel ?
Färgen är klockren !
/D
Färgen är klockren !
/D
John Schütte, Styrelseledamot i Älvräddarnas Samorganisation.
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar