Jag har letat runt lite på nätet angående modifierade kickboatar men har inte hittat så mycket bilder.
Det hade varit kul att se vad folk har gjort för smarta lösningar på sina båtar.
Har ni någon smart lösning så hade varit skoj om ni lägger ut en bild här.
Jag själv håller just nu på och skissar på ett motor fäste till min guideline drifter .
.
Bilder på modifierade kickboatar
Started By
koi
, 2012 01 12, 22:30
5 replies to this topic
Posted 12 Jan 2012, 22:30
The man, the myth, the legend
Posted 22 Jan 2012, 11:49
Jag har beställt en Drifter ring som kommer nästa vecka. Så jag blev glad när jag läste det senaste numret av Allt Om Flugfiske, där var det ett reportage om en som hade köpt en liten uppblåsbar båt med korta "åror" och klippt ut fästena för årorna och plockat ur pontonerna och gått till en skomakare och sytt på dem. Vips så hade man helt plötsligt mycket längre räck vidd och bättre manöver förmåga.
Ska göra det med min när jag får den, blir nog perfekt för Havsöringsfisket i april!
Nöjd med din Drifter ring?
Mvh Anders
Ska göra det med min när jag får den, blir nog perfekt för Havsöringsfisket i april!
Nöjd med din Drifter ring?
Mvh Anders
Posted 24 Jan 2012, 22:00
Tjäna Anders! Här är jag 
Andra som vill modda flytringen kan få mer info på begäran
Posted 24 Jan 2012, 22:14
Tjäna Anders! Här är jag
Här kommer i alla fall min begäran. Berätta vad du har gjort och lite bilder vore trevligt.
Inte nominerad till årets Edge-medlem 2012. Varken som fysisk person eller som begrepp
Posted 24 Jan 2012, 23:50
Gött!Tjäna Anders! Här är jag
Tack för hjälpen, det ska bli ett kul projekt detta!
Posted 26 Jan 2012, 11:31
Till alla som vill ha beskrivning om hur jag gjörde om min GL Drifter, skicka medelande till mig med e-mail adress. Har försökt med att lägga upp den på den här tråd men det verkar inte gå!
Edited by Eddi Bosnier, 26 Jan 2012, 11:34.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users