.
29 replies to this topic
#11 OFFLINE
Skrivet 04 Feb 2012, 21:33
Thx m8, fiskar ju mest i övre delarna av Lainio och Torneälven, och nu har man ju blivit *fritidsforskare* på heltid å siktar på de en längre tid så kommer nog bo uppåt Lainio i sommar vettu 
SkåL
SkåL
Detta inlägg har redigerats av DraupneR: 04 Feb 2012, 22:22
I dont think i would have become a flyfisherman if it wasn`t for the fact that browntrout rises to dryflies.
#15 OFFLINE
Skrivet 04 Feb 2012, 22:25
Huckis på 04 Feb 2012, 21:46 sade:
Hoi !
Ursäkta gammal man
Friluftsforskare ?
Ei ymmere.
Ursäkta gammal man
Friluftsforskare ?
Ei ymmere.
Nå prkL skrev ju fel, Fritidsforskare (Arbetslös) har sagt upp mig från jobbet hehe
I dont think i would have become a flyfisherman if it wasn`t for the fact that browntrout rises to dryflies.
#18 OFFLINE
Skrivet 04 Feb 2012, 22:48
Hehe så sant så, nä jag sa upp mig sj pga skift formen, vi skulle gå (rakt 3 skift)så sa åt chefen att mina intressen kommer först LoL känns konstigt efter 7år på fabriken, men efter sommarn blire Kiruna å kruvan vettu 
Kippis
Kippis
#23 OFFLINE
Skrivet 24 Feb 2012, 08:17
Klippt ihop en ny film från veckans körning, har kommit enorma mängder med snö nu är säkert 1,5m
Detta inlägg har redigerats av DraupneR: 24 Feb 2012, 08:20
#25 OFFLINE
Skrivet 24 Feb 2012, 21:54
Tackar Tackar, jo jag försökte matcha musiken till den mjukare körningen
Nädå snödjupet är kanon för just dessa maskiner har ju den längsta Summiten så den trivs hehe, var faktiskt bara 6-7minus så de var helt underbart å nu har ju tom solen börjat att visa sig
#26 ONLINE
Skrivet 24 Feb 2012, 22:54
Nja jag vet inte jag. Skoterkörning känns lite kraftverksdamm för mig. Men jag bor ju bara i Skåne jag.
min blogg "Dunkrok" om mitt fiske och mitt liv som flugbindare
Min artikel om klädsel i kyla
-Il pescatore pigro non cattura la trota-
Min artikel om klädsel i kyla
-Il pescatore pigro non cattura la trota-
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar