Sign in to follow this  
Followers 0
JKAG

Black Shadow Exlusive Trout 9` 5-6#

1 post in this topic

Hej Jag heter Johan Löfdahl.

Sommaren 2011 inträffade en olycka, spötoppen gick av, blev trampad på när spöt blåst omkull och låg på marken.

Är det någon som har ett spö i förrådet kanske från 1990 talet.

Är även intresserad av Black Shadow Trout rullen som passar till. Jag har 2 söner som jag för söker få fatt grejer till så de kan följa med i sommar och jag tycker Bringsens grejer är bra att börja med.

lofdahl1000@hotmail.com , 0730-389502.

mvh Johan

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Prisvärt lax-set för nybörjare
      Har tyvärr inget helt kit men ett trevligt och lättkastat spö i lagom hygglig "nybörjarstorlek" kanske kan vara en början? Ett Harvest Aquila 13"6 #8 i snygg "canefärg", medeldjup action, lättkastat, passar till klumpar i # 8/9 el ca 32-34 gram, eller till hela linor/speylinor i klass 8/9. Klarar flyt och sjunklinor utan problem. 4-delat. Inga skador, bara lätt använt, men lite små märken och smuts på korken finns. Fräck tub i bambu medföljer. 1700 kr + frakt Svar i PM eller ring 0706- 48 02 12 / Pär J     
    • Gotland
      Nyinflyttad 08. Bara bott på ön en månad men hade inledningsvis kanonfiske med fiske varje pass efter jobbet och bara blanka. Inte sällan fler än en. Nu är vattnet varmare och jag antar att det är nattfiske som gäller. Ser dock mycket måsdyk längre ut och har haft fisk (fin och fet) hoppandes efter mina plåtbitar när jag kastat maxlängd med spinn.   Nu till min fråga. Gotlänningarna verkar ha otrolig respekt för strömmarna runt pallkanten. Som stockholmsfiskare är dock suget efter att paddla ut ned flygningen nästan för stort för att kontrollera. Någon som har erfarenhet av flytingsfiske på ön? Så farligt som det var as för?
    • 50 På Fluga
      Äventyret har nu både kommit och gått och jag längtar redan tillbaka http://femtiopafluga.blogspot.se/
    • SAGE ONE 11,6-6 Switch
      Hej, Jag har ett nytt Sage one 11,6 6 som bytes mot en likadan sjua.