Tammefaan om vi inte är helt överens i frågan! Skicka karln till slutförvaring i nåt urberg i Australien e. dyl.!hockey'n har utvecklats oerhört de sista åren och Boorken har inte hängt med alls.
+ vad har karln åstadkommit?? ett VM brons och resten är bara mediokra tränarsejourer i olika lag som han lämnat med svansen mellan benen under kaotiska former.
anledningen till Joels skada va att han blev intacklad precis i hörnet på spelarbåset och sargplexit, men det hade visst alla missat
Boorken kan äta huggorm och gå och dra ngt gammalt över sig
.
Hockey VM
Postad 11 May 2012, 21:46
Postad 11 May 2012, 21:47
Precis! Vilka sopor till domare... Å Yemelin kanske ska få sig en oscar eller två
Fast Malkin var otäckt bra...
Trist när domarna förstör matchen!
Postad 11 May 2012, 21:48
Postad 11 May 2012, 21:48
Nästa steg hade varit att de hade börja skjuta in målen själva...Trist när domarna förstör matchen!
Postad 11 May 2012, 21:49
Nästa steg hade varit att de hade börja skjuta in målen själva...
Eller lotta domsluten?
Postad 11 May 2012, 21:50
Är allergisk mot både björk och boork...Jag tycker Boork är spot on varje gång, vill se och höra mer av honom!
Postad 11 May 2012, 21:54
Postad 11 May 2012, 21:56
Ironi va?Jag tycker Boork är spot on varje gång, vill se och höra mer av honom!
Grankvist är inte heller nån höjdare, börjar bli gammal och schwammlig a´la L-G Björklund och Arne Hegerfors!
Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/

Delta 3 Pro Staff
Postad 11 May 2012, 21:57
Boork och Grankvist bryr jag mig inte om, det är fokus på hockeyn som gäller, inte att gnälla på kommentatorerna..
Sedge, Drakes & Rocken(snake)Roll
One hook, two hookers...
www.medfluga.se
Postad 11 May 2012, 22:00
Många fel, "skottet satt mellan benen" (repris) Boork ändrar sig.. -Skottet satt mellan benen på backen och upp i nättaket...Snart klarar jag inte av Bork mer. Tror jag får börja med att muta tv:n och sno ljudet från radiosporten eller något. Gubben är ju som en maskin med massa tyckande och tänkande men ingen inlevelse. Inte en tillstymmelse till känsloyttringar. Sen så finns det nog ingen kommentator som säger så många självklara grejer hela tiden men gör om det till ett "expertutlåtande".
Snygg räddning av sitt eget skitsnack iofs
Konstig utveckling av matchen, vi hade ju detta och- satt nästan! F*tthuvet Ye... vad han nu heter filmar och fuskar och allt vänds... Mysko men
det är så hockeyfunkar, tyvärr åt helvete idag!!

Delta 3 Pro Staff
Postad 11 May 2012, 22:01
Släpper man in fyra mot Dk så är det inte särskilt konstigt med sju mot ryssen... Ganska väntad förlust, Sverige är för dåliga bakåt... Det ÄR skillnad på Fasth och Varlamov..
Boork och Grankvist bryr jag mig inte om, det är fokus på hockeyn som gäller, inte att gnälla på kommentatorerna..
Stor skillnad! Varlamov var felfri idag.

Delta 3 Pro Staff
Postad 11 May 2012, 22:38
Nä men de varjääävligt dålia!!Detta var domarnas match... usch!

Delta 3 Pro Staff
Postad 11 May 2012, 22:48
Ållrajjt!Tack för att du förstod det!
Postad 11 May 2012, 22:56
För det första.....Fasth var inte tät.
2. Mer tyngd i Rysslands anfall.
3. Malkin
4 .Malkin.
"The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach"
Postad 11 May 2012, 23:18
Det är väl bara att konstatera att det blev jobbigt att spela hockey när motståndarna inte åker på lädret....
Malkin-Sverige 7-3
Jo, ungefär så var det. Alldeles för uselt i egen zon av Sverige...
Postad 12 May 2012, 08:40
Äsch den där matchen betydde inget. Det kommer tre avgörande matcher senare och det är då man ska vinna.
Postad 12 May 2012, 10:53
Jag är kass på hockey men är det bara jag som tycker att matchen vände när Franzén började koncentrera sig mer på att vara grinig och slåss istället för att spela?
Ja jag håller med efter deras filmningar var de som att allt kom ur balans
Postad 12 May 2012, 11:03
Ja jag håller med efter deras filmningar var de som att allt kom ur balans
inte snygga siffror hoppas dom klarar sig bättre, blir väll tjeckien i kvarten?
Ryssarna var bättre i allt! Även filmningar! Vem glömmer inte Sveriges filmning mot tjeckslovakien... 19?.... Tror att han idag heter Glen Strömberg! Hemskt, Tjeckerna åkte ur????? Och vårat Svedala gick vidare..
Så ! Alla andra är inte bättre än vi!
Postad 12 May 2012, 17:39
Vad hette han innan då? Nä, precis, de är inte bättre men de filmar jävligt mycket bättre </p>Ryssarna var bättre i allt! Även filmningar! Vem glömmer inte Sveriges filmning mot tjeckslovakien... 19?.... Tror att han idag heter Glen Strömberg! Hemskt, Tjeckerna åkte ur????? Och vårat Svedala gick vidare..Så ! Alla andra är inte bättre än vi!
Redigerat av salmonsalar, 12 May 2012, 17:41.
Postad 12 May 2012, 18:05
Instämmer, Ett jävla gnäll på dommaren! Hade varit åt andra hållet så är allt OK? Ryssarna var bättre igår, Helt enkelt!
Såg du matchen? Domarna var kass, blåste för inget ibland och släppte igenom en hel radda jävligt fula grejer. Jag säger inte att Ryssland gynnades av domarna. Domarna var dåliga, men det betyder inte per automatik att jag tycker de var partiska. Dom hade helt enkelt inte kontroll på matchen, var inte konsekventa och i mina ögon blev det inte en bättre match än det blev därför att domarna tappade kontrollen.
Men ja, ryssarna var bättre. Mycket bättre!
Postad 13 May 2012, 20:52
god sjans til å nå kvartfinale

....... og akkurat nå leder vi 9-1 før siste periode!!!!!!!!!
JEG TROR FAEN IKKE DET JEG SER. NORGE SPILLER SKJORTA AV TYSKLAND OG HAR VEL ALDRI SPILLT BEDRE HOCKEY NOENSINNE

9-1 før siste periode....... jeg må drømme

FY FAEN SÅ STOLT JEG ER NÅ........ HEIA NORGE!!!!!!!!!!!!!! ..... dom spiller helt sjukt bra nå!!!!!!!
Vi har for faen spillt gode matcher mot Sverige (1-3) Russland (2-4) Tjekkia (3-3 ved full tid og tap 3-4 på straffer), Italia (6-2) Latvia (3-0) og nå leder vi 9-1 mot Tyskland før siste periode
Lille Norge gjør inte bort seg
Terje
Svara
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar