.
shoot out i västerås.
Postad 24 May 2012, 17:19
Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/

Delta 3 Pro Staff
Postad 24 May 2012, 18:47
Postad 25 May 2012, 08:25
jättekul
Ska kolla med frun men kring 12-14 skulle funka bra för mig. Några tips på plats? Jag har 50m måttband med mig.
Seppo har ju gräsplätt bra med plats fast de är ju i Surahammar,finns även större gräsplätt vid ekängen sura om de blir mkt folk och kolbäcksån rinner brevid där om man vill speykasta..
Annars har jag inge större koll..
Postad 25 May 2012, 09:58
Jag är inte säker på om jag kan, ska försöka få till det. Bidrar dock med förslag på plats.
Här finns det plats, alltså gröna plätten i mellan Vallbyleden, Kornbodsgatan och Härbregatan. En tidigare fotbollsplan som inte är i aktivt bruk
Redigerat av EsaF, 25 May 2012, 10:00.
Postad 25 May 2012, 14:03
jättekul
Ska kolla med frun men kring 12-14 skulle funka bra för mig. Några tips på plats? Jag har 50m måttband med mig.
Ok, du tänker så. Det är klart att det går ju att skarva flera 50meters
Nu åker jag till Götet för Westcoast Flycasting Challange. Inte ett enda kast på en månad
Ses på söndag, håll mig uppdaterad om tid och plats / Ola
Postad 25 May 2012, 14:30
Tror det kommer gå bra. Jag messar när jag vet tid och platsOk, du tänker så. Det är klart att det går ju att skarva flera 50meters
Nu åker jag till Götet för Westcoast Flycasting Challange. Inte ett enda kast på en månadMen kasta satan ska jag
Ses på söndag, håll mig uppdaterad om tid och plats / Ola
Svenska Castingförbundet
Materialansvarig-Flugkastning
Utbildningsansvarig
Postad 25 May 2012, 14:32
Jag har bil så jag är inte låst. Kan plocka upp om någon behöver sjuss. Angående plats så är det bäst om västeråsarna får bestämmaHej.
Jag är inte säker på om jag k
an, ska försöka få till det. Bidrar dock med förslag på plats.
Här finns det plats, alltså gröna plätten i mellan Vallbyleden, Kornbodsgatan och Härbregatan. En tidigare fotbollsplan som inte är i aktivt bruk
Svenska Castingförbundet
Materialansvarig-Flugkastning
Utbildningsansvarig
Postad 25 May 2012, 21:22

Delta 3 Pro Staff
Postad 25 May 2012, 21:57
Detta är lika nördigt som att "fundera på att bara kasta på vakande fisk", det är väl kul att gilla olika?

Delta 3 Pro Staff
Postad 25 May 2012, 22:01
Oj då....tack för att du läser mina inlägg på Facebook.Hannu,lägg av!
Detta är lika nördigt som att "fundera på att bara kasta på vakande fisk", det är väl kul att gilla olika?
Det vore ju kul om du även kommenterade dom DÄR.
Föresten...har jag sagt något elakt eller konspiratoriskt här?
"The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach"
Svara
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar