Visst 䲠miperts inl䧧 intressant, men att s䧡 att oljeindustrin tj䮡r p堤en h䲠debatten 䲠att g堦�宧t.
Oavsett hur sanningen ser ut s堨ar st䭮ingen i v䲬den skiftat. Om inte diskussionen funnits, hade folk velat ha eldrivna bilar d忠Hade folk f崴 upp �en lika mycket f�nnan milj�st�g (som mipert n䭮er)?
Shit, glomde tapatalkbuggen... Sorry.
Tack Martin.
Jag ser få av mina frågor besvarade/bemötta. Detcframgår av de motargument som jag får ( många av de väldigt bra ) så kommer de från en synpunkt som har valt att upprepa det som så kallade forskare och experter har gått ut med, det är uppenbart att många har köpt den starkt finansierade globaluppvärmnings synpunkten och många av oss som litar hundra procent på vad så kallade forskare dikterar.
Det gör mig orolig!
Jag kan försäkra er om att när mannar börjat gräva i denna fråga tillräckligt djupt så kommer man även i kontakt med duktiga forskare och vetenskapsmännen som motsätter sig denna populära synpunkt. Precis som det var experter som motsatte sig infulensa vaccinationen.
Djupt i de sydamerikanska djungel lever människor som har levt tusentals år i harmoni med naturen. I dessa magiska platser, bland dessa kloka människor lever inga forskare, inga experter.
Ändå har våra vänner på dessa avlägsna platser lyckats identifiera två växter bland ca 500000 arter som de behandlar, blandar i rätt mängd till en dricka som de kallar för ayahuasca
Denna halucinogena drog som shamaner (medecinmänn) tar i samband med deras ritualer har visat sig ha många helande krafter.
Bland annat har människor med kraftiga psykiska störningar, alkoholister, heroinmissbrukare kunnas bli hundra procent friska efter att ha tagit del av senna drog vid ett par tillfällen.
Det har skrivits många böcker om denna drog och jag skulle Kinna prata om den i dagar utan att ha lyckats göra den rättvist. Men det som är mest intressant är att när forskare frågar dessa Shamaner vem eller hur de har lärt sig att tillverka denna drog från första början så får de till svar:
Genom ayahuasca!!
Jag kan fortsätta med mina frågor men jag välkomnar andra att ställa frågor, det finns många kloka individer här, var inte blyga!