Sign in to follow this  
Followers 0
Bob

Peppe ska "Fiska med Anders"

133 posts in this topic

Igår blev det klart att min son Petrus (Peppe här på forumet) ska vara med i "Fiska med Anders".

Detta ska ske på Island!   :D

De två avsnitt, som det handlar, om är flugfiske efter röding i en älvmynning och flugfiske efter öring i strömmar + nån mindre sjö.

6 dagars fiske i paradiset! Behöver jag säga att han är hur glad som helst... :lol:

Stort tack till alla som tipsade om Peppe till Sivan.

Tårta, Helena och Tony vet jag om, men det kanske fanns fler. Grymt juste! :wub:

Vi återkommer med mer info om när detta ska sändas mm. Det borde hur som helst bli på "Barnkanalen".

Pappa var visst inte välkommen att följa.  <_<

2 people like this

:o Sweet Mary and Josef!!! Hade jag vetat detta så hade jag bett dig adoptera mig och skickat med mig i egenskap av brådmogen storebror...

Grattis, Peppe!!!! :)

Det är bara att gratulera Peppe.....Riktigt roligt :D  :D

Vilket äventyr!!!!

Fiska med Anders hör till min sons favoritprogram. Det kommer säkert dröja ett tag innan dessa program sänds men är det någon som vet ungefär när så kommer ske? Jag vågar knappt avslöja att det spelas in nya avsnitt, sonen kommer givetvis genast undra när dessa skall visas och fortsätta tjata om det.

Jag tror det är taktiskt rätt att lämna pappa hemma. På det viset får sonen klara sig själv och kommer antagligen "växa flera decimeter". Nu får vi hoppas att han bräcker farsans rekord och dessutom får det dokumenterat.

Stort grattis till er båda

Vilket äventyr, stort grattis. Fiska med Anders är ju lite småroligt men det är mest för att jag tycker hans dialekt är så skön

:o Sweet Mary and Josef!!! Hade jag vetat detta så hade jag bett dig adoptera mig och skickat med mig i egenskap av brådmogen storebror...

Grattis, Peppe!!!! :)

Hi hi!

Jag kan adoptera dig ändå, i förebyggande. : )

Man vet aldrig vad som dyker upp...

Jag är bara förmedlare, det är Helena som stått för fix och tips och Tony naturligtvis.

Jag är nog lika glad som du Bob? Helena hälsar, hon kissade nästan på sig när jag berättade för henne,klart gladast!

Att pappa inte får följa med är ju helt naturligt men en annan manlig "förebild" bör följa med. En gillie från V-ås vore väl nåt..? ;)

Heja Peppe! Vi ses väl i vår?

jätteroligt Peppe!! vad glad jag blir för din skull. Se nu till att ha riktigt kul på fisketrippen

Peepe är kändis nu, så han behöver inte svara i tråden B)

Men grattis och fyfasen va skoj :)

Peepe är kändis nu, så han behöver inte svara i tråden B)

Men grattis och fyfasen va skoj :)

:lol:

Han svarar nog snart, när han har sin "datatid".

(Jag är så gammalmodig, så jag begränsar den för mina barn). :unsure: