Hoppa till innehåll

.

sent hö fiske 2/4

8 replies to this topic

#1 Gäst_fizzka_*

• Guests

Skrivet 03 Apr 2003, 07:49

Bövelen att man ska behöva handla och dyligt.........igår var det ju riktigt hö väder snö och blåsigt så snabbt in o handla kasta in varorna till gumman och iväg.

Då det var kort om tid kom bara spinnspöt med och jag landade ;) i brevik vi 19:10 och blötte linan vid kvart över nästan perfekt pålandsvind.........tyvär var det grumligt vatten ca 10-20 meter ut och vattnet hade stigt ca 30cm....
Nötte utan ett påslag eller liv.
Gav upp vid ca20:45 de behagade inte ens nafsa under dessa underbara förhållande....man måste bara älska di blanka ;D

hep hep

#2 Gäst_Fiskebutiken_*

• Guests

Skrivet 03 Apr 2003, 08:58

hehe skönt och höra att det finns lite hårdhudat folk. Skall själv ut ikväll och slita lite :) blir nog ut med båten tror jag.

#3 Gäst_fizzka_*

• Guests

Skrivet 03 Apr 2003, 09:53

Citat

hehe skönt och höra att det finns lite hårdhudat folk. Skall själv ut ikväll och slita lite :) blir nog ut med båten tror jag.

mmmumma förutsättningarna e tokgoa så skitfiske på dig!!!!!!!!

#4 OFFLINE   PerL

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 421 Inlägg:

Skrivet 04 Apr 2003, 00:43

Nästa gång så Fizzka !
Båten är sjösatt i Bergshamra nu så det börjar snart att bli dags :)
PerL
All I really want is bigger fish,better rods and a happy sexlife.

#5 Gäst_fizzka_*

• Guests

Skrivet 04 Apr 2003, 07:14

På rom så dom blör barra!!!! ;D ;)

#6 Gäst_Fastsink_*

• Guests

Skrivet 04 Apr 2003, 08:12

Citat

Bövelen att man ska behöva handla och dyligt.........igår var det ju riktigt hö väder snö och blåsigt så snabbt in o handla kasta in varorna till gumman och iväg.

Då det var kort om tid kom bara spinnspöt med och jag landade ;) i brevik vi 19:10 och blötte linan vid kvart över nästan perfekt pålandsvind.........tyvär var det grumligt vatten ca 10-20 meter ut och vattnet hade stigt ca 30cm....
Nötte utan ett påslag eller liv.
Gav upp vid ca20:45 de behagade inte ens nafsa under dessa underbara förhållande....man måste bara älska di blanka ;D

hep hep

;D ;D Bättre tur next time ;D

#7 Gäst_fizzka_*

• Guests

Skrivet 04 Apr 2003, 09:49

jA bara du får i båten någongång! ;D ;)

Du har väl redan lagt in turen på gpsen så far vi bara runt o drillar fin fina blankingar ;D ;D ;D ;D

#8 OFFLINE   PerL

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 421 Inlägg:

Skrivet 04 Apr 2003, 11:05

Citat

jA bara du får i båten någongång! ;D ;)

Du har väl redan lagt in turen på gpsen så far vi bara runt o drillar fin fina blankingar ;D ;D ;D ;D

Båten ligger i och guppar redan, GPS'en är laddad och spöet riggat så det är bara att boka in ett datum ;D
Vi får väl komma överens om dag under bilturen till Älvkarleby.
PerL
All I really want is bigger fish,better rods and a happy sexlife.

#9 Gäst_fizzka_*

• Guests

Skrivet 04 Apr 2003, 11:49

Det Tackar man inte nej till!!!!!!!! ;D

Svara

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar