Hoppa till innehåll

.

Skräbeån!

11 replies to this topic

#1 Gäst_Flea_*

• Guests

Skrivet 06 Mar 2006, 08:50

Är det nån som har några "hotspots" i skräbeån?? Tänkte sticka dit i slutet på veckan och fiska öring....

///Erik

#2 OFFLINE   Ankan

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 57 Inlägg:

Skrivet 06 Mar 2006, 10:02

Inge vatten där...

#3 Gäst_Flea_*

• Guests

Skrivet 06 Mar 2006, 10:16

Inget vatten?? Körde förbi igår!! Då var där vatten!! Möjligtvis för lite vatten!! :) :) :)

#4 OFFLINE   Amröjaren

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 139 Inlägg:

Skrivet 06 Mar 2006, 11:24

Var där igår... Väldigt lite vatten å riktigt kallt det... såg dock lite aktivitet senare på dagen när solen värmde på... Dock är dom inte alltför hugg villiga ännu  :P

#5 Gäst_Flea_*

• Guests

Skrivet 06 Mar 2006, 11:28

Lite plusgrader skulle inte skadat!! får nästan självmordstankar av den här jävla snön!!!!

#6 OFFLINE   Natas

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 462 Inlägg:

Skrivet 06 Mar 2006, 11:34

Citat

Lite plusgrader skulle inte skadat!! får nästan självmordstankar av den här jävla snön!!!!

;D ;D ;D Känner igen känslan

#7 OFFLINE   Amröjaren

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 139 Inlägg:

Skrivet 06 Mar 2006, 13:46

Håller med om plusgraderna... Dock så är det på väg åt rätt håll nu... med lite tur så kan helgen bli bättre...

#8 Gäst_Loop-fisher_*

• Guests

Skrivet 06 Mar 2006, 15:13

Var själv ute i helgen fast inte i Skräbe, var -4. Blir riktigt jävla super kallt om fingrarana >:( Vill ha vår nu :D

#9 Gäst_Flea_*

• Guests

Skrivet 06 Mar 2006, 22:32

Om det är helg och 4 minusgrader så stannar jag hemma och dricker whiskey eller ngt annat som värmer!!! Plusgrader ska det vara!!! Men imorgon ska det juh komma mer snö.... om man ändå sett ljuset....*pust*

#10 Gäst_Flea_*

• Guests

Skrivet 14 Mar 2006, 10:55

Nån som fiskat i skräbeån dom senaste dagarna? Var där igår, ett litet drag i flugan var allt jag kände innan fingrarna var sönderfrusna... var dock lite aktivitet runt 15.00 men dom ville inte ta!!?? Antagligen ff för kallt i vattnet!! Nån som lyckades bättre??

#11 OFFLINE   Marcus_Bylow

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 63 Inlägg:

Skrivet 03 Mar 2007, 19:42

Jag hittade denna tråden om skräbeån och tar upp den igen eftersom jag har funderingar på att åka dit och fiska. Någon här som har fiskat där och som kan ge lite tips?
Hur stor är ån?

tack!
mvh Marcus

#12 OFFLINE   stormogul

Advanced Member

• Edgemember
  • 2480 Inlägg:

Skrivet 03 Mar 2007, 19:51

Är det ignen som testar sikfiske med fluga? Eller är det bara mete som gäller?  ???
Flugor? Vad

Svara

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar