Citat
.
fiske i örebro ?!
Started By Gäst_P@ul_*, 2006 03 19, 20:56
55 replies to this topic
#36 Gäst_öringen_*
Skrivet 25 Mar 2006, 18:57
Hmm, det enda jag ser fram emot som esklstuna bo är att dom ska resturera ån och återinföra den naturliga vandringen för Lax och Öring, men det kommer att ta ett tag. Tror dom skulle börja efter sommaren. Men man vet aldrig med politiker, speciellt med miljöpartiet"! :P Men man får hoppas att det inte tar allt för lång tid. ;D
#37 Gäst_P@ul_*
Skrivet 26 Mar 2006, 16:48
Citat
vart bor du då? Du får se till att komma till Eskilstuna och hällsa på någon gång och festa lite. Det är inte så långt emellan. !!!
ja du får väl se vad som sker . har jobbat nu hela veckan förutom idag för idag var ja o tjejen o jerkade o dängde lite fluga i slussen =P hadde ett påslag på min big bandit i pappegoj färg något het =P
#40 OFFLINE
Skrivet 27 Mar 2006, 12:38
Citat
Tjock is på Kviddtjärn i helgen, men det blev en 30 bågar. Såg inte till nå´n blankbricka, hur är det med övervakningen egentligen? ;D
Hxns Mxlin Bxxxsv. x, 69x x4 SKÖLLERSTA
Du skulle nog se till att dölja din identitet lite bättre innan du erkänner dylika brott på internet. :D 8)
#43 OFFLINE
Skrivet 27 Mar 2006, 13:11
Citat
Du skulle nog se till att dölja din identitet lite bättre innan du erkänner dylika brott på internet. :D 8)
#45 OFFLINE
Skrivet 27 Mar 2006, 13:34
Citat
#47 OFFLINE
Skrivet 27 Mar 2006, 15:43
Citat
Sen har jag inte erkänt något brott heller. Står inget om att jag fiskat. Tjock is är det säkert, för det har varit kallt länge. Sen gillar jag jordnöts bågar(åt nog mer än 30 om jag tänker efter). ;D
Föredrar nog regnbågar framför jordnötsbågar :D
Nej det var inte kursinformation vi fick, tyckte bara det skule vara ett kul inlägg på din post :D hoppas det uppskattades (inget illa ment om det inte uppskattades dock)
#55 OFFLINE
Skrivet 09 Feb 2007, 17:18
hej hopp hallå
tänkte mig försöka på att bli medlem i örebro amatörfiskeklubb.
tips på hur man ska gå till väga? bara att ringa eller?
tänkte mig försöka på att bli medlem i örebro amatörfiskeklubb.
tips på hur man ska gå till väga? bara att ringa eller?
Olof - 29årig Örebroare
Falkasfiske.se
Falkasfiske.se
#56 OFFLINE
Skrivet 12 Feb 2007, 22:17
Lite frågor om Hjälmaren.
Nyligen blivit Örebroare.
Tänkte köra lite fluga i Hemfjärden i sommar. Lägga i båten vid Rynningeviken tex. Kan någon beskriva fisket där de närmaste kilometrarna?
Hört att det ska vara väldigt grunt överallt. Blir det nå fisk kvar i högsommaren?
Mycket borre?
Har en Bombard AX3:a (gummibåt) med 2hk motor. Så jag ger mig inte iväg för långt.
Alla tips mottages tacksamt.
Nyligen blivit Örebroare.
Tänkte köra lite fluga i Hemfjärden i sommar. Lägga i båten vid Rynningeviken tex. Kan någon beskriva fisket där de närmaste kilometrarna?
Hört att det ska vara väldigt grunt överallt. Blir det nå fisk kvar i högsommaren?
Mycket borre?
Har en Bombard AX3:a (gummibåt) med 2hk motor. Så jag ger mig inte iväg för långt.
Alla tips mottages tacksamt.
Olof - 29årig Örebroare
Falkasfiske.se
Falkasfiske.se
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar