Här lägger vi upp namnen på de som anmält sig till årets gathering vid Ogströmmen den 16-18 juni.
Anmälda:
Mats Larsson (Mats)
Jonas Nordigårds (Jonas)
Leif Areskog (Oops)
Eva (Oops sambo)
Tord (Oops son)
Madeleine (Cliirmadde ;), sambo med Tord)
Niklas Wallskog (Niklas)
Sarah Wallskog (Sarah)
Martin Lindfors (Martin L)
Vi utökar listan allt eftersom anmälningarna kommer in.
.
Anmälda personer till Gatheringen 2006.
Started By Jonas, 2006 04 06, 10:27
1 reply to this topic
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Skrivet 05 May 2006, 06:40
Hej på er!
I morgon går tiden ut och jag och Mats har beslutat att 6 maj är absolut sista dagen för anmälning. Vi tar med andra ord inga efteranmälningar.
Anledning, blir vi bara 9 personer kommer vi förmodligen att ändra konceptet i positiv bemärkelse då en mindre grupp ger oss helt andra möjligheter att hitta på intressanta upplägg för dagarna. Vi funderar även på att ändra konceptet för middagarna och matlokalen vilket kommer göra att priset minskar för de anmälda. Vi vill med andra ord INTE att de anmälda ska betala in några pengar ännu. Vi hör av oss till anmälda personer om upplägg och inbetalning så snart vi passerat 6 maj.
Oavsett antalet anmälda, som gärna hade kunnat få vara fler, så ser jag och Matte fram emot en riktigt trevlig helg med alla er som hänger på.
Med hopp om en härlig fiskehelg 8)
Jonas Nordigårds
www.edgeflyfishing.com
Har någon några frågor rörande träffen nås jag på 070-631 04 44
I morgon går tiden ut och jag och Mats har beslutat att 6 maj är absolut sista dagen för anmälning. Vi tar med andra ord inga efteranmälningar.
Anledning, blir vi bara 9 personer kommer vi förmodligen att ändra konceptet i positiv bemärkelse då en mindre grupp ger oss helt andra möjligheter att hitta på intressanta upplägg för dagarna. Vi funderar även på att ändra konceptet för middagarna och matlokalen vilket kommer göra att priset minskar för de anmälda. Vi vill med andra ord INTE att de anmälda ska betala in några pengar ännu. Vi hör av oss till anmälda personer om upplägg och inbetalning så snart vi passerat 6 maj.
Oavsett antalet anmälda, som gärna hade kunnat få vara fler, så ser jag och Matte fram emot en riktigt trevlig helg med alla er som hänger på.
Med hopp om en härlig fiskehelg 8)
Jonas Nordigårds
www.edgeflyfishing.com
Har någon några frågor rörande träffen nås jag på 070-631 04 44
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar