.
Eran "finaste" fisk 2006 ?
Started By Svampkatten, 2006 12 27, 21:51
74 replies to this topic
#70 OFFLINE
Skrivet 05 Feb 2007, 11:27
Citat
Stanley den där var ju faktiskt riktigt snygg måste jag säga, i min mening den ultimata storleken på silverbitar, då de annars tenderar att se lite groteska ut när de är än större!
Håller med dig, även om det är klart att jag kunnat tänka mig att byta den mot axels elvakilos tidigare i tråden, som inte direkt går av för hackor. :o
Det är förresten en jävla tur att fisken är så snygg och miljön så härligt norsk att det väger upp fulheten hos frisyr, klädsel, kroppsställning och andra beläten hos fiskaren på bilden... ;D
#71 OFFLINE
Skrivet 05 Feb 2007, 11:32
Citat
Har nog lagt ut denna fisk nån gång tidigare, men det kan det vara värt för blankare blir de inte! Ingen jätte men honan på 4,8 är en av de grannaste laxar jag nånsin fått...
Härlig bild :)
"Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar."
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
#72 OFFLINE
Skrivet 05 Feb 2007, 12:09
Citat
Ja det var en vacker lax...men jag är mera impad av din fiskeklädsel..tofflor,långkallingar å väst :D ;)
;D Förklaringen är, som du nog förstår, att jag drog av mig vadarbrallorna och gick på land och fiskade. Tanken att jag skulle få fisk värd att plåta i 30-gradig hetta, strålande sol och toklågt vatten slog mig inte ens och sedan blev korten som de blev i glädjen efter fångsten! Alla faktorerna, tillsammans med fotona på mig i den munderingen, ger ett oslagbart minne i alla fall... Tar gärna alla mina laxar i såna kläder och sådant väder! ;D
#74 OFFLINE
Skrivet 05 Feb 2007, 12:29
Citat
;D Förklaringen är, som du nog förstår, att jag drog av mig vadarbrallorna och gick på land och fiskade. Tanken att jag skulle få fisk värd att plåta i 30-gradig hetta, strålande sol och toklågt vatten slog mig inte ens och sedan blev korten som de blev i glädjen efter fångsten! Alla faktorerna, tillsammans med fotona på mig i den munderingen, ger ett oslagbart minne i alla fall... Tar gärna alla mina laxar i såna kläder och sådant väder! ;D
"Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar."
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar