behöver få denna användbar, 60graders spetsen och anhållet. är det någon som har erfarenhet av detta. Jobb för en mekaniskverkstad, vad är ett rimligt pris för detta arbete?!
christofer
.
mätklocka
Startad av
elia
, 2007 01 11, 22:46
1 svar till detta ämne
Postad 11 Jan 2007, 22:46
Postad 18 Jan 2007, 17:29
för att underlätta om det är någon som har samma problem som mig iframtiden kan jag meddela att det går att beställa 60graders spetsar, orginal från Mitutoyo. Via Malmö Maskin 63 kr +moms.
får den på måndag hoppas allt stämmer. det som är bra (förutom priset!) är att det är gängat och klart. var runt på lite olika mekaniska verkstäder det var inte många som var villiga att göra arbetet, pris från 400 - 800. och då var det en spets utan gänga så jag skulle limma upp spetsen istället för att skruva in den.
skönt när nånting äntligen kan lösa sig smidigt....kanske inte skall ropa hej ännu :-X
christofer
får den på måndag hoppas allt stämmer. det som är bra (förutom priset!) är att det är gängat och klart. var runt på lite olika mekaniska verkstäder det var inte många som var villiga att göra arbetet, pris från 400 - 800. och då var det en spets utan gänga så jag skulle limma upp spetsen istället för att skruva in den.
skönt när nånting äntligen kan lösa sig smidigt....kanske inte skall ropa hej ännu :-X
christofer
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar