.
kvoterat! ! !
Started By DraupneR, 2007 02 23, 17:14
13 replies to this topic
#1 OFFLINE
Skrivet 23 Feb 2007, 17:14
Tjola!
Bara väntar på att alla "sörlänningar" söker kvotering så jag själv kan bege mig ut till dom riktigt bra ställena ;PP d e bra att tjuona å tava finns dit allt folk flockas hehe så får man dom riktigtbra ställena för sig själv ;PP
Bara väntar på att alla "sörlänningar" söker kvotering så jag själv kan bege mig ut till dom riktigt bra ställena ;PP d e bra att tjuona å tava finns dit allt folk flockas hehe så får man dom riktigtbra ställena för sig själv ;PP
I dont think i would have become a flyfisherman if it wasn`t for the fact that browntrout rises to dryflies.
#2 OFFLINE
Skrivet 23 Feb 2007, 17:24
Men va bra att det finns kvoterat vatten att söka för dom som inte vet om alla dessa superduper vatten som du verkar veta om
Då blir ju som sagt va ...alla glada :)
Då blir ju som sagt va ...alla glada :)
"Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar."
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
#4 Gäst_Team Slan - Moset_*
Skrivet 23 Feb 2007, 18:38
Citat
Tjola!
Grattis pysen!
#6 OFFLINE
Skrivet 23 Feb 2007, 20:00
Citat
så e de
"Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar."
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
#8 OFFLINE
Skrivet 23 Feb 2007, 20:09
Citat
för mig e d de ;PP
äsch..det kvittar :P
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
#10 OFFLINE
Skrivet 23 Feb 2007, 20:16
Citat
;D ;D ;D
Fast jag jag tycker att det är rätt skönt att slippa åka iväg och fiska.
Jag sitter hemma och söker kvotering istället. Billigare blir det också.
Fast jag jag tycker att det är rätt skönt att slippa åka iväg och fiska.
Jag sitter hemma och söker kvotering istället. Billigare blir det också.
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
#11 OFFLINE
Skrivet 23 Feb 2007, 20:21
de ja menar e att allt folk tycks hållas på dom "kända Tv vattnena" å vi andra som håller oss undan från dem gynnas ;PP så känns d iaf eft nåra års fiske ;PP iofs bara possitivt ju
I dont think i would have become a flyfisherman if it wasn`t for the fact that browntrout rises to dryflies.
#12 OFFLINE
Skrivet 23 Feb 2007, 20:48
Citat
de ja menar e att allt folk tycks hållas på dom "kända Tv vattnena" å vi andra som håller oss undan från dem gynnas ;PP så känns d iaf eft nåra års fiske ;PP iofs bara possitivt ju
Är det så konstigt då om allt folk tycks går efter "TV fiske"..vi/dom blir ju matad med info om olika fiskeplatser via tv/internet :D
dom kanske inte kan eller vet nått om dessa områden som vissa andra :-
Men låt dom då få åka dit dom vill å fiska så blir ju alla nöjda till slut ändå ;pp 8)
Skitfiske ;)
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar