Hur står ni alla ut när vintern är här och man inte kan få doppa flugan. Nu i helgen blir nog första helgen detta år jag inte kan ta mig ut och fiska. :'( Nu för tiden bor jag i Skåne och kan för det mesta fiska året runt med fluga. Men alla norrlänningar - vad gör ni halva året. Jag får panik om jag inte får fiska varje vecka. Säg nu inte - J-LA SÖRLÄNNING. Jag har bott 6 år i Lappland men vintrarna är ett stort svart hål i mitt fiskeminne. Vad gjorde jag egentligen dessa månader? ???
.
När man inte kan flugfiska!
Started By Sommar, 2007 02 23, 21:33
7 replies to this topic
#2 Gäst_Team Slan - Moset_*
Skrivet 23 Feb 2007, 21:43
Citat
Hur står ni alla ut när vintern är här och man inte kan få doppa flugan. Nu i helgen blir nog första helgen detta år jag inte kan ta mig ut och fiska. :'( Nu för tiden bor jag i Skåne och kan för det mesta fiska året runt med fluga. Men alla norrlänningar - vad gör ni halva året. Jag får panik om jag inte får fiska varje vecka. Säg nu inte - J-LA SÖRLÄNNING. Jag har bott 6 år i Lappland men vintrarna är ett stort svart hål i mitt fiskeminne. Vad gjorde jag egentligen dessa månader? ???
Sök på SKÅL eller MALT i forumet så kommer du nog ett svar på spåren... ;D
#4 OFFLINE
Skrivet 23 Feb 2007, 21:55
Citat
"Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar."
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
#6 OFFLINE
Skrivet 23 Feb 2007, 22:08
Citat
toppfågeljakt är ju ett J-vla kul sätt att fördriva tiden på. Sen finns det ju "annat" man kan doppa om man är doppsugen;D
Nattfiske efter havsöring
#8 OFFLINE
Skrivet 24 Feb 2007, 02:19
;D ;D ;D
Pain is temporary...glory is forever.......Trout Bum & Bamboozer....Boogieman...Whisky Exorcist....Mora/Älvdalen.....oerhört välbevarad & synnerligen vacker 49-åring....Hillbilly Pro Staff.
"I am haunted by waters"
http://www.alvdalenfiske.se/
"I am haunted by waters"
http://www.alvdalenfiske.se/
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar