.
Tatuering!?
Started By Falkas, 2007 07 28, 12:17
462 replies to this topic
#33 OFFLINE
#39 OFFLINE
Skrivet 17 Sep 2008, 09:04
#40 OFFLINE
Skrivet 17 Sep 2008, 09:10
Molina på Sep 17 2008, 09:38 sade:
Som utlovat kommer här Linas fräcka gaddning....
"Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar."
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
#42 OFFLINE
Skrivet 17 Sep 2008, 11:35
Vackert 
Visit My Website
Dennis Ryberg snart 41årig kock från Svedala(Malmö)
"Ingenting är omöjligt, det är bara olika svårt."
#46 ONLINE
#48 ONLINE
Skrivet 17 Sep 2008, 19:12
14 på Sep 17 2008, 19:11 sade:
tack tack!!!
är hur nöjd som helst!!!
är hur nöjd som helst!!!
Fräck och klart annorlunda.
"The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be." --John Gierach
#50 OFFLINE
Skrivet 19 Sep 2008, 00:18
Jag har allvarliga funderingar på att gadda in MAMMA över hela rygen, skuldra till skuldra, skulle kännas jävligt häftigt faktiskt.....
Tjejer kommer ju och går liksom....Måste vara något av mer bestående karaktär, kontinuitet är min melodi.....
I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule.
A bit too old, but not dead yet.
I have a bad temper but I love my friends.
I hate negative people
I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends.
A bit too old, but not dead yet.
I have a bad temper but I love my friends.
I hate negative people
I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends.
#51 OFFLINE
Skrivet 19 Sep 2008, 09:02
Oops på Sep 19 2008, 01:18 sade:
Jag har allvarliga funderingar på att gadda in MAMMA över hela rygen, skuldra till skuldra, skulle kännas jävligt häftigt faktiskt.....
Tjejer kommer ju och går liksom....Måste vara något av mer bestående karaktär, kontinuitet är min melodi.....

Varberg Bästkusten 4år närmre till 50 på + sidan, EFFA Licensierad Kast-Instruktör!
#52 OFFLINE
Skrivet 19 Sep 2008, 10:53
Oops på Sep 19 2008, 01:18 sade:

Skulle vara coolt
Mamma är alltid Mamma
Visit My Website
#53 OFFLINE
Skrivet 11 Jan 2009, 18:17
Kan du inte tatuera in den första fisken som du fått på kroken i en snygg vinkel? Då finns det en betydelse för den. Du kan ju tatuera in lite vattenstänk runt omkring den o.s.v.
Jag har funderationer på att att tatuera in en röding på min vad, det var den första fisken jag smakade och det var hemma hos farfar.
Därför kommer min tatuering symbolisera min farfar.
Mvh Sanna
Jag har funderationer på att att tatuera in en röding på min vad, det var den första fisken jag smakade och det var hemma hos farfar.
Mvh Sanna
#54 OFFLINE
Skrivet 29 Jan 2009, 19:07
Sanna på Jan 11 2009, 18:17 sade:
Kan du inte tatuera in den första fisken som du fått på kroken i en snygg vinkel? Då finns det en betydelse för den. Du kan ju tatuera in lite vattenstänk runt omkring den o.s.v.
Mvh Sanna
Mvh Sanna
Rödingen...
Mvh Jonas
#56 OFFLINE
Skrivet 06 Feb 2009, 19:58
"Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar."
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
IMAGO Flyfishing
Flugor.se
#60 ONLINE
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar