.
8955 replies to this topic
#32 ONLINE
Skrivet 15 Jan 2008, 20:53
Citat
Härliga fiska Sasse! :) hoppas du mår lite bättre
#33 OFFLINE
Skrivet 16 Jan 2008, 09:51
Citat
Tack. Jag har faktiskt mått bra i 3 dagar. I dag och ev 4 dagar till så mår jag skit. Jag var på medicinavdelningen idag och de sodomerade min ryggrad. Tog ryggmärgsprov. Fy f-n. Svimmade först när de började. Så tuff var man när det kom till kritan ::)
hoppas dom hittar nått nu.. krya på dig
Kan hända jag slår en pling i eftermiddag om du orkar prata!
Varberg Bästkusten 4år närmre till 50 på + sidan, EFFA Licensierad Kast-Instruktör!
#36 ONLINE
Skrivet 16 Jan 2008, 10:57
Citat
Fy fan...
Slå en pling om du har tid. Har jag för ont i huvude så trycker jag bort dig :D :D ;)
#39 ONLINE
Skrivet 16 Jan 2008, 11:39
Citat
Lite goda nyheter i mörkret. I dag kom bredbandet. Ska åka ner till åby och hämta det snart. Prövade sim kortet i mobilen och det funkar iaf. Var nervös att det inte fanns täckning. Det funkar i mobilen iaf.
Gött Sasse!!
ja då ser vi dig lite mer här inne då framöver! :D
Varberg Bästkusten 4år närmre till 50 på + sidan, EFFA Licensierad Kast-Instruktör!
#51 ONLINE
Skrivet 17 Jan 2008, 09:57
Citat
Helt sjukt gott. Man blir inte sugen på att jaga på mer nu. Har dock mer ont i huvudet ån på länge. Fattar inte att kroppen kan ta så mycket stryk av ett hål i ryggraden ::)
Fy fan.. illa... hoppas att det kommer ut nått gott av allt det onda.. :'(
#52 OFFLINE
Skrivet 21 Jan 2008, 19:24
Efter att ha varit sängliggande i 5 dagar var jag så pigg att jag tog mig ut en sväg i söndags.
Trevlig dag (eller 1,5h) med en hel del vind men i en skyddad vik var det lä och skönt. Solen trängde igenom molen ibland också. Hade ett tungt hugg inne i viken. Gädda eller öring. Ville inte vara med länge iaf.
Underbart att vara ute i luften iaf :D
Trevlig dag (eller 1,5h) med en hel del vind men i en skyddad vik var det lä och skönt. Solen trängde igenom molen ibland också. Hade ett tungt hugg inne i viken. Gädda eller öring. Ville inte vara med länge iaf.
Underbart att vara ute i luften iaf :D
Bifogad fil(er)
#53 ONLINE
Skrivet 21 Jan 2008, 19:27
Satiken vad vackert ljus.............. :D
Härligt att Du piggnat till och kom ut å fiska!
Härligt att Du piggnat till och kom ut å fiska!
#55 ONLINE
Skrivet 21 Jan 2008, 19:34
Citat
Det blev bra. Det är inget gjort i PS.
Tack också. Bara provsvaren ger något så jag kan få medicin.
Tack också. Bara provsvaren ger något så jag kan få medicin.
Vi är många som håller tummarna.......... :-* :-*
Svara

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar