Gäddfajten
Här diskuterar vi Gäddfajten.
Det är dags att en flugfiskare är med och slåss i finalen så nu får vi gäddfiskande Edgare skärpa till oss rejält så inte alla tror att det bara är jerkfiskare som kan vara med och slåss om finalplatserna. ![]()
2 topics in this forum
-
Äntligen har en flugfiskare tagit sig till final i Gäddfajten. Även om en av gäddorna under kvalet fångats på jerk, så har han sagt att det endast blir fluga i finalen, trots de utlovade 14m/s. "Långa kast i medvind", var hans kommentar. Som i och för sig senare följdes upp med en tilläggskommentar. "Hmm kanske tar med spinn och kör kastdobb och fluga i fall att." >> Artkeln på Edgeflyfishing Vi kommer att liverapportera under finalen på vårt systerforum, Edgesportfishing. >> Till liverapporteringen Så kanske kanske kanske får vi se en flugfiskare som vinnare i Gäddfajten i år!
-
- 0 replies
- 15.9k views
-
-
1 mars drar tävlingen igång. Läs mer i bifogat dokument. Det vore ju förbannat kul om vi kunde ta oss i kragen och lyckas få med en flugfiskare i finalen Lycka till allihopa Gäddfajten 2013 Låg.pdf (finalen är i Runn - ifall nån undrar om stavfellet i mitten av dokumentet där det råkar stå Västervik, vi fixar det sen)
-
- 16 replies
- 17.4k views
-
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.