2012
37 topics in this forum
-
Just nu pågår tävlingsperioden för v. 27 måndag - söndag. ------------------------------------------------------------- Vinstpremien är ännu inte klar så var beredda på lite väntetid -------------------------------------------------------------- För att delta med en fisk måste den vara fångad under tävlingsperioden. Bilder på fisk som deltar denna vecka ska laddas upp i angiven tråd senast tisdag veckan efter. Vinnaren publiceras på onsdagen veckan efter. Man kan delta med alla typer av fiskarter och oavsett fångstland förutsatt att man är medlem i Edgeforumet och att man har fått fisken med flugspö på en bunden fluga. Alla medlemmar på Edge kan delta, även juryn,…
-
- 9 replies
- 13.1k views
-
-
Just nu pågår tävlingsperioden för v. 21 måndag - söndag. ------------------------------------------------------------- Vinstpremien är ännu inte klar så var beredda på lite väntetid -------------------------------------------------------------- För att delta med en fisk måste den vara fångad under tävlingsperioden. Bilder på fisk som deltar denna vecka ska laddas upp i angiven tråd senast tisdag veckan efter. Vinnaren publiceras på onsdagen veckan efter. Man kan delta med alla typer av fiskarter och oavsett fångstland förutsatt att man är medlem i Edgeforumet och att man har fått fisken med flugspö på en bunden fluga. Alla medlemmar på Edge kan delta, även juryn,…
-
- 18 replies
- 13.2k views
-
-
Just nu pågår tävlingsperioden för v. 20 måndag - söndag. ------------------------------------------------------------- Vinstpremien är ännu inte klar så var beredda på lite väntetid -------------------------------------------------------------- För att delta med en fisk måste den vara fångad under tävlingsperioden. Bilder på fisk som deltar denna vecka ska laddas upp i angiven tråd senast tisdag veckan efter. Vinnaren publiceras på onsdagen veckan efter. Man kan delta med alla typer av fiskarter och oavsett fångstland förutsatt att man är medlem i Edgeforumet och att man har fått fisken med flugspö på en bunden fluga. Alla medlemmar på Edge kan delta, även juryn,…
-
- 5 replies
- 10.7k views
-
-
Jag är lite tydligen lite ringrostig med dessa trådarna så hrä i början av säsongen - men jag skall bättra mig!! ------------------------------------------------------------- Just nu pågår tävlingsperioden för v. 13 måndag - söndag. ------------------------------------------------------------- Vi kör igång nu när våren äntligen dragit igång med stormsteg! Vinstpremien är ännu inte klar så var beredda på lite väntetid -------------------------------------------------------------- För att delta med en fisk måste den vara fångad under tävlingsperioden. Bilder på fisk som deltar denna vecka ska laddas upp i angiven tråd senast tisdag veckan efter. Vinnaren publiceras…
-
- 3 replies
- 9.8k views
-
-
Just nu pågår tävlingsperioden för v. 42 måndag - söndag. ------------------------------------------------------------- Det har blivit knasigt med våra vinstpremier. De dyker aldrig upp. Känns frustrerande..... I början var det "bara ett par veckor" så jag struntade i att utnämna någon vinnare i avvaktan på att jag hade något att posta. På den vägen är det. Hade hoppats på att det funkade bättre! Men var inte oroliga. Till slut kommer allt på plats!!!! -------------------------------------------------------------- För att delta med en fisk måste den vara fångad under tävlingsperioden. Bilder på fisk som deltar denna vecka ska laddas upp i angiven tråd senast tisdag…
-
- 0 replies
- 9.2k views
-
-
Just nu pågår tävlingsperioden för v. 40 måndag - söndag. ------------------------------------------------------------- Det har blivit knasigt med våra vinstpremier. De dyker aldrig upp. Känns frustrerande..... I början var det "bara ett par veckor" så jag struntade i att utnämna någon vinnare i avvaktan på att jag hade något att posta. På den vägen är det. Hade hoppats på att det funkade bättre! Men var inte oroliga. Till slut kommer allt på plats!!!! -------------------------------------------------------------- För att delta med en fisk måste den vara fångad under tävlingsperioden. Bilder på fisk som deltar denna vecka ska laddas upp i angiven tråd senast tisdag…
-
- 0 replies
- 929 views
-
-
Just nu pågår tävlingsperioden för v. 38 måndag - söndag. ------------------------------------------------------------- Det har blivit knasigt med våra vinstpremier. De dyker aldrig upp. Känns frustrerande..... I början var det "bara ett par veckor" så jag struntade i att utnämna någon vinnare i avvaktan på att jag hade något att posta. På den vägen är det. Hade hoppats på att det funkade bättre! Men var inte oroliga. Till slut kommer allt på plats!!!! -------------------------------------------------------------- För att delta med en fisk måste den vara fångad under tävlingsperioden. Bilder på fisk som deltar denna vecka ska laddas upp i angiven tråd senast tisdag…
-
- 0 replies
- 1.2k views
-
-
Just nu pågår tävlingsperioden för v. 34 måndag - söndag. ------------------------------------------------------------- Det har blivit knasigt med våra vinstpremier. De dyker aldrig upp. Känns frustrerande..... I början var det "bara ett par veckor" så jag struntade i att utnämna någon vinnare i avvaktan på att jag hade något att posta. På den vägen är det. Hade hoppats på att det funkade bättre! Men var inte oroliga. Till slut kommer allt på plats!!!! -------------------------------------------------------------- För att delta med en fisk måste den vara fångad under tävlingsperioden. Bilder på fisk som deltar denna vecka ska laddas upp i angiven tråd senast tisdag…
-
- 0 replies
- 1.6k views
-
-
Just nu pågår tävlingsperioden för v. 33 måndag - söndag. ------------------------------------------------------------- Jag är ute på fiske så jag passar på att posta även denna omgång när jag ändå har tillfälla Det har blivit knasigt med våra vinstpremier. De dyker aldrig upp. Känns frustrerande..... I början var det "bara ett par veckor" så jag struntade i att utnämna någon vinnare i avvaktan på att jag hade något att posta. På den vägen är det. Hade hoppats på att det funkade bättre! Men var inte oroliga. Till slut kommer allt på plats!!!! -------------------------------------------------------------- För att delta med en fisk måste den vara fångad under tävlin…
-
- 0 replies
- 1.6k views
-
-
Just nu pågår tävlingsperioden för v. 26 måndag - söndag. ------------------------------------------------------------- Vinstpremien är ännu inte klar så var beredda på lite väntetid -------------------------------------------------------------- För att delta med en fisk måste den vara fångad under tävlingsperioden. Bilder på fisk som deltar denna vecka ska laddas upp i angiven tråd senast tisdag veckan efter. Vinnaren publiceras på onsdagen veckan efter. Man kan delta med alla typer av fiskarter och oavsett fångstland förutsatt att man är medlem i Edgeforumet och att man har fått fisken med flugspö på en bunden fluga. Alla medlemmar på Edge kan delta, även juryn,…
-
- 0 replies
- 1.9k views
-
-
Just nu pågår tävlingsperioden för v. 24 måndag - söndag. ------------------------------------------------------------- Vinstpremien är ännu inte klar så var beredda på lite väntetid -------------------------------------------------------------- För att delta med en fisk måste den vara fångad under tävlingsperioden. Bilder på fisk som deltar denna vecka ska laddas upp i angiven tråd senast tisdag veckan efter. Vinnaren publiceras på onsdagen veckan efter. Man kan delta med alla typer av fiskarter och oavsett fångstland förutsatt att man är medlem i Edgeforumet och att man har fått fisken med flugspö på en bunden fluga. Alla medlemmar på Edge kan delta, även juryn,…
-
- 0 replies
- 1.6k views
-
-
Just nu pågår tävlingsperioden för v. 12 måndag - söndag. ------------------------------------------------------------- Vi kör igång nu när våren äntligen dragit igång med stormsteg! Vinstpremien är ännu inte klar så var beredda på lite väntetid -------------------------------------------------------------- För att delta med en fisk måste den vara fångad under tävlingsperioden. Bilder på fisk som deltar denna vecka ska laddas upp i angiven tråd senast tisdag veckan efter. Vinnaren publiceras på onsdagen veckan efter. Man kan delta med alla typer av fiskarter och oavsett fångstland förutsatt att man är medlem i Edgeforumet och att man har fått fisken med flugspö på…
-
- 0 replies
- 4.4k views
-
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.