Asien
4 topics in this forum
-
Hej, Nyligen hemkommen från sagolika Kamtjatka och kan inte släppa tanken på att resa tillbaka. Har fått erbjudande om resa igen nästa år i augusti/september. Vi är just nu två som ska dit, men för att priset ska bli det utlovade så skulle vi behöva vara två-tre fiskare till. Priset är 2900€ för fem heldagars fiske plus två halvdagars fiske (ankomstdag och avresedag). Tillkommer gör flyg samt sista natten på hotell. Den som är sugen kan ju slänga iväg ett mejl för mer information. Hilsen Svante
-
- 0 replies
- 1.1k views
-
-
Har fått ett erbjudande som inte går att tacka nej till:-) En tjeckisk vän som ska jaga björn låter mig följa med 23 aug - 3 sept i år till Kamchatka. Han får jaga bästa han vill medans jag ska flugfiska:-) Det blir till västra delen, en flod som heter Pymt (eller möjligen Pymta). Finns det någon här som varit på Kamchatka som kan tipsa om flugor och annat? Hittar inte så mycket info om flugor eg, mest verkar det handla om musimitationer... Även andra tips mottages tacksamt.
-
-
- 8 replies
- 1.8k views
-
-
Hej Jag ska åka till Thailand i April. Kommer att besöka Chiang Mai, Sisaket och Hua Hin. Någon som vet bra något bra ställe man kan blöta flyglinan på? Helst forsar såklart. MvH /Peter
-
- 0 replies
- 18.3k views
-
-
Här borde vi ju kunna få upp en del info, 1milj svenskar varje vinter reser hit. Har själv varit där många gånger i jobb men har aldrig haft med grejerna. Hört rykten om att det är väldigt utfiskat ända in till land, vet inte om det stämmer.
-
- 0 replies
- 13.8k views
-
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.