Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

MariusN

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. «JOKK», «JOKK» og pang – Orkla redda sesongen min! | Urbanflyfisher http://urbanflyfisher.net/2015/08/jokk-jokk-og-pang-orkla-redda-sesongen-min/ Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  2. Sage Method 12,6 #8 – For en stang! | Urbanflyfisher http://urbanflyfisher.net/2015/06/sage-method-126-8-for-en-stang/ Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  3. MariusN replied to MariusN's topic in Laxfiske
    I din iver i å få dette til å bli en "landskamp" må du nesten se hva jeg skriver. Uavhengig av hva som skjer i Norge, Skottland, eller Canada er 17 % lite etter min mening akkurat som 10 eller 7% i Norge ville vært like katastrofalt... Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  4. MariusN replied to MariusN's topic in Laxfiske
    Har vel ikke påstått at nordmenn er noe bedre enn svensker, jeg registrerer og konstaterer bare at det å slå laksen i hodet er like populært i Sverige som i Norge. I elver som feks orkla og gaula lå også C/R % på 10-15 før kvoter ble innført. Hva har oppdrett med dette å gjøre? 17% på den største og mest produktive laksen er svært lavt... Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  5. MariusN replied to MariusN's topic in Laxfiske
    Mye og mye... 17% er vel ganske beskjedent tom sett med en norrbagges øyne... Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  6. MariusN posted a topic in Laxfiske
    Jeg følger flere Mörrum sider på Facebook og legger merke til at det har vært svært lite C&R å melde om? Liksom de melder om at det er tatt 4 fisk og senere ser man 4 kakka fisk. Mulig dette er helt feil da jeg ikke har sett statistikker men inntrykket er nå der... Anyone? Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  7. Et snøre som fikk meg «in the ZONE» | Urbanflyfisher http://urbanflyfisher.net/2015/04/et-snore-som-fikk-meg-in-the-zone/ Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  8. Sunray Shadow eller? | Urbanflyfisher http://urbanflyfisher.net/2015/04/sunray-shadow-eller/ Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  9. En rask film, beklager dårlig editing! Urbanflyfisher / Snart sesong – 2 måneder igjen http://urbanflyfisher.net/2015/03/snart-sesong-2-maneder-igjen/ Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  10. Urbanflyfisher / Willie Gunn – min versjon av en klassiker http://urbanflyfisher.net/2015/02/willie-gunn-min-versjon-av-en-klassiker/ Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  11. Et innlegg som vekket mye engasjement i begge leiere! Hva synes svenskene om utsagnet: "Fisk tatt er fisk fanget"? http://urbanflyfisher.net/2015/02/politisk-ukorekt-men-kjaere-melhus-jff/ Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  12. Urbanflyfisher / Enkle og effektive krigere – Samuraien http://urbanflyfisher.net/2015/01/enkle-og-effektive-krigere-samuraien/ Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  13. MariusN replied to MariusN's topic in Spöbyggnad
    Det er burl kork. Har tenkt på det men skiftet papir og ble ikke noe bedre. Tror det må være korkens utgangs farge! Skal prøve med klor, en som mente det hjelp! Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  14. MariusN replied to MariusN's topic in Spöbyggnad
    Jeg kjøper den beste kvaliteten "dealeren" min har men tror ikke det er det beste som finnes... Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
  15. MariusN replied to MariusN's topic in Spöbyggnad
    Nei ikke gjort det enda... Leste om det men det gjør vel ikke korken lysere? Den bevarer vel fargen? Salmon blog: www.urbanflyfisher.net

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.