-
Urbanflyfisher.net - laksefiskeblogg
«JOKK», «JOKK» og pang – Orkla redda sesongen min! | Urbanflyfisher http://urbanflyfisher.net/2015/08/jokk-jokk-og-pang-orkla-redda-sesongen-min/ Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Urbanflyfisher.net - laksefiskeblogg
Sage Method 12,6 #8 – For en stang! | Urbanflyfisher http://urbanflyfisher.net/2015/06/sage-method-126-8-for-en-stang/ Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Mörrum og C&R
I din iver i å få dette til å bli en "landskamp" må du nesten se hva jeg skriver. Uavhengig av hva som skjer i Norge, Skottland, eller Canada er 17 % lite etter min mening akkurat som 10 eller 7% i Norge ville vært like katastrofalt... Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Mörrum og C&R
Har vel ikke påstått at nordmenn er noe bedre enn svensker, jeg registrerer og konstaterer bare at det å slå laksen i hodet er like populært i Sverige som i Norge. I elver som feks orkla og gaula lå også C/R % på 10-15 før kvoter ble innført. Hva har oppdrett med dette å gjøre? 17% på den største og mest produktive laksen er svært lavt... Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Mörrum og C&R
Mye og mye... 17% er vel ganske beskjedent tom sett med en norrbagges øyne... Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Mörrum og C&R
Jeg følger flere Mörrum sider på Facebook og legger merke til at det har vært svært lite C&R å melde om? Liksom de melder om at det er tatt 4 fisk og senere ser man 4 kakka fisk. Mulig dette er helt feil da jeg ikke har sett statistikker men inntrykket er nå der... Anyone? Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Urbanflyfisher.net - laksefiskeblogg
Et snøre som fikk meg «in the ZONE» | Urbanflyfisher http://urbanflyfisher.net/2015/04/et-snore-som-fikk-meg-in-the-zone/ Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Urbanflyfisher.net - laksefiskeblogg
Sunray Shadow eller? | Urbanflyfisher http://urbanflyfisher.net/2015/04/sunray-shadow-eller/ Visit my salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Urbanflyfisher.net - laksefiskeblogg
En rask film, beklager dårlig editing! Urbanflyfisher / Snart sesong – 2 måneder igjen http://urbanflyfisher.net/2015/03/snart-sesong-2-maneder-igjen/ Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Urbanflyfisher.net - laksefiskeblogg
Urbanflyfisher / Willie Gunn – min versjon av en klassiker http://urbanflyfisher.net/2015/02/willie-gunn-min-versjon-av-en-klassiker/ Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Urbanflyfisher.net - laksefiskeblogg
Et innlegg som vekket mye engasjement i begge leiere! Hva synes svenskene om utsagnet: "Fisk tatt er fisk fanget"? http://urbanflyfisher.net/2015/02/politisk-ukorekt-men-kjaere-melhus-jff/ Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Urbanflyfisher.net - laksefiskeblogg
Urbanflyfisher / Enkle og effektive krigere – Samuraien http://urbanflyfisher.net/2015/01/enkle-og-effektive-krigere-samuraien/ Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Bleke kork?
Det er burl kork. Har tenkt på det men skiftet papir og ble ikke noe bedre. Tror det må være korkens utgangs farge! Skal prøve med klor, en som mente det hjelp! Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Bleke kork?
Jeg kjøper den beste kvaliteten "dealeren" min har men tror ikke det er det beste som finnes... Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
-
Bleke kork?
Nei ikke gjort det enda... Leste om det men det gjør vel ikke korken lysere? Den bevarer vel fargen? Salmon blog: www.urbanflyfisher.net
MariusN
Members
-
Joined
-
Last visited