De har historiskt sett strulat med väldigt många av mina beställningar hos dem. Brukar inte klaga men det blir ju för mycket till slut. Har funderat själv på att ställa frågan om det är fler som upplevt detta. Orkar inte dra/kommer inte ihåg varje specifik beställning och vad som skett men har väntat flera veckor på beställningar mm. Vid de två senaste har jag mottagit flugbindningsgrejer som varit riktigt dålig kvalitet på, toviga hårbuntar, metzhackel som ser ut som marabou mm.
Alla gånger har de även bett mig skicka tillbaka grejerna (som jag bekostat då). Har de tänkt att kränga grejerna till nån annan stackare eller? Är jag den fjärde personen de försöker pracka på detta på? Sen sa de att jag skulle få andra produkter som kompensation. Har inte fått nåt än iaf och det här var i september även fast jag skickat upprepade mail. Ska ta tjuren i hornen och ringa dit nån dag. Säkert bra folk som jobbar där men jag tvekar att trycka på beställaknappen hos dem igen. Tacka vet jag t.ex. fishline och flugor.se, har aldrig haft några problem med dom, kanonservice!