-
Intressant fluga trots att ser riktigt ful ut!..men fulheten gör den inte sämre. Intressant.
-
Skatern är en fishfinder. Många gånger stiger fisk som inte vakat och tar flugan, men det är också vanligt att de bara går upp och hugger efter flugan utan att fastna. Då är det läge att byta till något annat, en torrfluga (t.ex. Chernobyl Ant) eller en streamer (t.ex. WB eller Lothar). Då hugger ofta fisken. Så var det med den här öringen. Den var uppe och slog till Skatern, men tog inte ordentligt förrän jag bytt till en mindre CA.
-
"Om jag hade pengar, tra, la, la la, la la, la...." (Har varit på konsert i kväll).
-
🤔...Det blir lätt så, när tofflorna är på och du måste pyssla med andra hushållssysslor😜
-
underar om någon sitter på klingor ni vill sälja. kabuto eller epic I klass 4-5. //Skit Fiske
-
By ElMosquero · Posted
OPST commando head i plomberad kartong , brevporto (två frimärken) bet. av köparen 275,300 & 325gr. pris 460kr./st. -
Hej! Tack för beskrivningen. Jag skulle vilja slå ett slag för Foamflugan som tillsammans med Sunray är en av mina go-to flugor för lax. Den gav hygglig utdelning i somras när det var lågt och varmt vatten.
-
Ha, jag har inte lyckats städa ordning i fiskerummet på över ett år
-
By teddsundberg1990 · Posted
Intresserad, skicka gärna bilder mvh Tedd
-
-
Ämnen
-
Images
-
0