Hoppa till innehåll

Naturrutan


Perka

Recommended Posts

de är möjligt, finns med på Filmen från Jämtland o när dom är o fiskar i Alaska, i början av filmen o så i slutet. Var hem till farsgubben igår o leta fram vhs bandet, tyvärr så var de klippt i slutet o nästa program kördes igång, tänkte om de skulle stå ng där ang musik mm

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

de är möjligt, finns med på Filmen från Jämtland o när dom är o fiskar i Alaska, i början av filmen o så i slutet. Var hem till farsgubben igår o leta fram vhs bandet, tyvärr så var de klippt i slutet o nästa program kördes igång, tänkte om de skulle stå ng där ang musik mm

Kollar när jag kommer hem, jag har det i bakhuvet någonstans att det är någon klassisk kompositör iaf.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

St. Thomas av Sonny Rollins... men det är ett långskott som jag snappade upp genom lite inverterad sökning... :P

Edit: ..usch...nu blev jag osäker... men det låter bekant..

NJa de var nog inte den som jag tänkte på, men de är bara att spruta på med nya ideér, jag uppskattar din hjälp.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

118 100 visste inte heller men jag fick reda på att Rolf Smedman som medverkade i programmet även var en duktig målare och tecknare. :P

Jävla skittjänst och betalt tog de ändå. :P

Blir att söka vidare, ska man få något ordentligt gjort så får man göra det själv. Återkommer!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

118 100 visste inte heller men jag fick reda på att Rolf Smedman som medverkade i programmet även var en duktig målare och tecknare. :P

Jävla skittjänst och betalt tog de ändå. :P

Blir att söka vidare, ska man få något ordentligt gjort så får man göra det själv. Återkommer!

Hehe, ja kom att tänka på tanken jag med 118.. Har suttit o kollat på en masssa på tuben o letat,, hittar lite i samma stil men inte den jag söker. Prova med ett mail till svt o dom kunde inte besvara musikfrågor..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hehe, ja kom att tänka på tanken jag med 118.. Har suttit o kollat på en masssa på tuben o letat,, hittar lite i samma stil men inte den jag söker. Prova med ett mail till svt o dom kunde inte besvara musikfrågor..

Björn J:son Lindh var jag inne på ett tag, men se det var det inte.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag mailade faktiskt svt... dom svarade att dom inte visste... programmet var för gammalt och ingen som jobbat med det jobbar kvar (läs: lever...).

...måste snoka vidare... :blink:

Föröker sända en ljudfil till 118100 så får vi se vad de säger, men just nu går det inte att sända MMS via min operatör.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Är ni ute efter musiken eller programmen?(har inte läst alla inlägg)

Jag har en del av naturrutan programmen (alaska m.m.)((( men... det är olagligt att kopiera

SVTs alster.?!?)))

kontakta mig på larkan,hagstrom@telia.com om det finns intresse så får vi se?

Är själv "adoptivson" till Majbritt & Rolf samt lillebror Dan.

Leif Milling stillbilder och manus, filmbitar och videoredigering från mig blev filmen "till minne av Rolf Torrfluga Smedman"

som en del nog har sett.

Pip från Lärkan

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...