Jump to content
Superpuppan

Reatråden - Billigt just nu!

Recommended Posts

Jag har mailat dom för att se om det stämmer

återkommer om och när jag fått svar..

Fattar inte problemet..jag har handlat från Norge förut..och Danmark ..och Finland

Tommy

jag har köpt av dom genom en släkting som bor i norge

Pr i dag selger vi ikke til svergie. Men fra 2010 J

Med vennlig hilsen / Kind Regards

Det här svaret kom just i min mail. Synd men sant..

Edited by HenrikT

Men det är en äldre modell eller?

Möjligt, har inte full koll på deras modeller. Det var väl flera olika modeller de reade?

Möjligt, har inte full koll på deras modeller. Det var väl flera olika modeller de reade?

Jag gick in på EPS och kollade där hette spöna T.ex CompetitionII osv. Reaspöna är säkert jättebra de med, men det är nog en utgången modell, (jag ville bara upplysa) (Sage TCR t.ex är ju en utgången modell men är ändå fantombra)..

Jag gick in på EPS och kollade där hette spöna T.ex CompetitionII osv. Reaspöna är säkert jättebra de med, men det är nog en utgången modell, (jag ville bara upplysa) (Sage TCR t.ex är ju en utgången modell men är ändå fantombra)..

Det är lugnt, jag ska inte handla(Streamstix)... SKÅL :D

Vill tipsa lite om fiskelitteratur. Mataffären i Slättanäs säljer böcker och en del filmer både fiske och jakt. Blev lite förvånad men var bara tvungen att köpa denna för 190 kr (ginza's pris 219kr). Kollade inte vad gimåflugorna kostade men det verkar vara bra priser. Sväng förbi och kolla.

GPS kordinaterna:

N 56º 11.380'

E 015º 23.765'

Är det svårt att tyda så ligger stället i Blekinge söder om Listerby.

Hej!

Det är väl ingen vanlig rea men jag vill bara påminna om Ebay.com och att det alltid finns något till ett riktigt bra pris om man orkar leta lite. Jag fick i dag hem en SA Aircel WF6. Den kostade mig totalt 189 kr. Det tycker jag är ett mycket bra pris! :)

Jesper

http://www.klattermusen.se/webshop/fyndlis...stan_nov09.php5

Driva är en skitbra jacka som finns för "endast" 2000 pengar. Köpte min på en annan rea för ett tag sen, fullpriset på närmare 6000 pengar har väl däremot alltid varit vansinnigt. Men bra är den, finns lite andra bra grejer med.

Hur är storlekarna?

XL blir väl för stort om man normalt har L?

Hur är storlekarna?

XL blir väl för stort om man normalt har L?

är säkert lite olika på olika grejer.. gällande brallor är KM generellt rätt "stora " i storlekarna jackorna kan jag tänka mig varierar lite, men Driva i L tycker jag känns som en norma "L".