Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Reatråden - Billigt just nu!

Featured Replies

• Replies 2.1k
  • Views 666.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Knäpp premiär idag för min del. Uppe före frugan var vaken och ut. Fyra kast senare i -1 grad och ca 12 mps frös jag duktigt om fingrarna. Drog några till och åkte hem. Frugan var vaken och inte glad.

• Kan någon moderator se till att det här Huntyard Berras, godkänt, inte godkänd, skickad, inte skickad-snacket byter tråd kanske?

• 19 hours ago Foam sa: Blir det några till mig denna vinter Ismo?? 😘 Skall ba!..begrava min Mamma först! 8 Nov.

http://www.klattermusen.se/webshop/fyndlis...stan_nov09.php5

Driva är en skitbra jacka som finns för "endast" 2000 pengar. Köpte min på en annan rea för ett tag sen, fullpriset på närmare 6000 pengar har väl däremot alltid varit vansinnigt. Men bra är den, finns lite andra bra grejer med.

Tack för det tipset! Chansade och tog hem Drivajackan (XXL). Ärmlängdsjakten är numer överkommer alltid köpa KM! Hoppas byxorna är lika trevliga, då kommer jag köpa därifrån så länge de finns kvar. Förutom måtten så andas alla detaljer grym kvalité.

Julrea hos Wittlock, gäller dock ej postorder :wub: Men alla hallänningar kan ju passa på :D

Edited by steve

Bara vara beredd med plånboken när jul reorna startar.

Tänkte tipsa om väldigt billigt flashmaterial till gäddflugor och dyligt. Hornbachs julpyntsavdelning överraskade verkligen i år! Holografiske flash i ett par olika färger i halvmeterslängd för 12,50kr. Perfekt för oss snåljåpar(själv är bäste dräng) som hoppas på att komma undan billigt. :D

Kommer inte ha tid att testa att binda med dem förän efter jul själv men kolla upp det!

Edited by Andtrax

Tänkte tipsa om väldigt billigt flashmaterial till gäddflugor och dyligt. Hornbachs julpyntsavdelning överraskade verkligen i år! Holografiske flash i ett par olika färger i halvmeterslängd för 12,50kr. Perfekt för oss snåljåpar(själv är bäste dräng) som hoppas på att komma undan billigt. :D

Kommer inte ha tid att testa att binda med dem förän efter jul själv men kolla upp det!

Redan köpt!

Kanske lite svaga, men funkar mycket bra för att linda kroppar.

Tänkte tipsa om väldigt billigt flashmaterial till gäddflugor och dyligt. Hornbachs julpyntsavdelning överraskade verkligen i år! Holografiske flash i ett par olika färger i halvmeterslängd för 12,50kr. Perfekt för oss snåljåpar(själv är bäste dräng) som hoppas på att komma undan billigt. <_<

Har provat att binda med detta för ett par år sedan (om det är samma material..?). Det funkar prima som tinsel runt flugkroppar men som material till gäddflugor går det ej. Flugan låter som ett reaplan och fartvinden piskar sönder materialet.

Om ngn har kommit runt detta problem så ge gärna ett tips på hur Ni gjorde!

Mvh Rickard.

ha, aa, gillar addnatures reor .. "nypris, 4000!" för en tisha eller nåt. nu, 850:-

stockholms sämsta affär?

Tråkigt att höra. För mig har det gått bra vid bäggen köptillfällena. En plagg blev det retur på och det gick också bra. Köpte Arcteryxtröja och Klättermusenbyxa och var mycket nöjd med priset på utrustningen.

ha, aa, gillar addnatures reor .. "nypris, 4000!" för en tisha eller nåt. nu, 850:-

stockholms sämsta affär?

Vad yrar du om... <_<

Har alltid fungerat bra vid de tillfällen jag handlat där...Rea eller inte rea...

Det är ju upp till en själv att vara prismedveten... :lol:

Idag 28/12 startar Capricorns mellandagsrea. :D

Synd man inte har vägarna förbi riktigt än.

" Öppettiderna i butiken i Bomsarvet under julveckan och de kommande veckorna då MELLANDAGSREA pågår, start Måndag 28/12, med prissänkningar på ALLT som finns i lager, och då menas verkligen allt, med 20-50% på spön, rullar, linor, vadare, jackor, konfektion, böcker, DVD, flugbindning, tillbehör... ALLT som finns i butiken i Bomsarvet. "

Mer på deras nyhetssida

Inköpte Sharkskin Magnum Taper på El-ge's mellandagsrea, 50% av priset. 30-50% på alla varor tills den 31:e december. Skynda och fynda!

Edited by Robin Å.

EPS Flyfishing i Göteborg har stor rea nu och fram till 31:a Januari.

www.epsflyfishing.com

Jakto har rea på fiskeprylar, i alla fall 15%. 20% på kläder är det också, jag köpte en fiskeväst som jag fick räkna som kläder.

www.jakto.se

//Joel

El-Ge i "Lusasken" kör 50% på en hel del grejer tex, flugrullar ex Orvis Battenkill i olika stl,spön,tafsar mm..

Var där o inhandla lite gädd tafsar idag inför min stundande gädd fiske premiär :o

Var inne på Berras på Valhallavägen, de hade en stört full med loopklumpar i olika densiteter, mest sjunk tror jag. Ring och kolla! priset var 200/st

Mvh

Leif K

Såg att Crilles flugfiske upphör. 30% på allt kvarvarande oavsett tidigare pris....

Nordiskt Flugfiske har 40% på Sagerullar och 20% på flugsortimentet.